Atsauksmes: Bioderma, Sensibio Tolerance+ krēms un Atoderm lūpu balzams

SENSIBIO TOLERANCE+ KRĒMS un ATODERM LŪPU BALZAMS no Bioderma

bioderma_2_thekika

Sensibio Tolerance+ krēms nekavējoties nomierina ādu, remdējot nepatīkamās sajūtas: dedzināšanu, sūrstēšanu, niezi. Tiek noturīgi paaugstināts ādas panesības slieksnis un kavētas paaugstinātās jutības reakcijas. Jaunā Sensibio Tolerance+ krēma sastāvā ir vielas, kuras nostiprina un atjauno ādas barjeru, tādējādi nodrošinot ilgstošu mitrināšanu, aizsardzību un komfortu. Krēms ir hipoalerģisks, bez parabēniem, konservantiem un smaržvielām. 

Ar Bioderma zīmolu esmu jau pazīstama kopš laika, kad alergoloģe silti ieteica lietot Biodermas produkciju, lai ādu lieki nekairinātu un to nomierinātu. Mans ceļš sākās ar Atoderm līniju – ikdienā, no rīta un vakarā, izmantoju vienu un to pašu krēmu gan uz ķermeņa, gan uz sejas. Kad pirmie 500ml Atoderm krēma beidzās, sapratu, ka nākot vasarai nepieciešams vieglāks krēms. Tā nu es iegādājos to pašu 500ml Atoderm krēmu (par kuru, starpcitu, var izlasīt šeit) un klāt paņēmu šo, Sensibio Tolerance+ sejas krēmu jutīgai, alerģiskai ādai.

bioderma_4_thekikaSākšu jau vien ar to, ka produkts mani pilnībā apmierina – lielisks vasaras laikam. Šo krēmu izmantoju praktiski katru dienu – ja no rītiem, tad nomazgāju seju un kādu laiku pirms došanās ārā uzsmērēju (lai izskrienot ārā tas īsti uzreiz arī nenotecētu); ja vakaros, tad attīru sejas ādu no netīrumiem un tad uzklāju krēmu kādu laiku pirms gulētiešanas. Ziemas sezonā noteikti arī šo krēmu iemēģināšu.

bioderma_3_thekikaIepakojums mani apmierina – nav liels, ļoti kompakts. Dodoties ārpus mājas, kosmētikas somiņā neaizņem daudz vietas. Kad pirmo reizi atvēru iepakojumu, nesapratu no kurienes nāks ārā krēms… biju iedomājusies, ka tas baltais puļķītis jārauj nost. Beigās gan piespiežot sapratu, ka viss tur ir kā nākas. Krēms diezgan ilgi jau turas – vienā lietošanas reizē nepieciešams tikai vienreiz piespiest pumpīti.

Kopsavilkums: Ar šo produktu esmu apmierināta, noteikti atkārtoti iegādāšos. Lielisks vasaras laikam – viegls, ātri iesūcas ādā. Bez smaržas, bez garšas, kā saka. Pašlaik paliek uz jautājuma zīmes par efektivitāti ziemas sezonā.

bioderma_5_thekikaŠim konkrētajam lūpu balzāmam nevarēju atrast informējošo aprakstu, jo visur tiek rakstīts par tūbiņā esošo. Taču galu galā, balstoties uz svešvalodās esošajiem informācijas avotiem, arī šim lūpu balzamam galvenais uzdevums ir dziedēt sausas un sasprēgājušas lūpas.

Sākšu jau ar to, ka mana ķermeņa visjutīgākā un visvairāk kopjamā vieta ir lūpas. Tās ir pirmās, kas reaģē uz alergēniem (it īpaši no pārtikas) un līdz ar to, visbiežāk tās arī man ir vissliktākajā stāvoklī. Tieši tādēļ man VIENMĒR ir nepieciešams lūpu balzams pa rokai. Esmu izmēģinājusi ļoti daudz, dažādus lūpu balzamus; lūpas bieži vien nav pieņēmušas pat visdabiskākos un labākos lūpu balzamus. Pamatā es pieturos pie mūsu pašu Dzintara ražotajiem lūpu balzamiem, kas ir lieliski (par kuriem es drīzumā arī uzrakstīšu, jo tie ir mani lielie glābēji), taču šoreiz iedomājos, tā kā Biodermas krēmi man tik labi palīdz tikt ar ādu galā, tad jāiemēģina lūpu balzams.

Kad tikko saņēmu lūpu balzamu, pirmais ko darīju – atvēru lai pasmaržotu. Par brīnumu, šis nebija viens no bezsmaržas produktiem. Smarža bija patīkama, bet tā jau vedināja uz to, ka šis lūpu balzams nebūs priekš manis. Tā kā tieši konkrētajā laikā, kad saņēmu šo produktu, man tieši lūpas bija visjutīgākajā stāvoklī, tad biju divtik priecīga, ka varēšu notestēt to laikā, kad tas man visvairāk nepieciešams. Taču beigās es biju ļoti vīlusies – tā vien likās, ka alerģija paliek arvien lielāka un lūpas netika nemaz aizsargātas un sadziedētas. Pēc tam, kad biju izlietojusi visu trauciņu, roka atkal aizsniedzās pēc Dzintara lūpu balzama un pretalerģijas smēres.

Kopsavilkums: Svaiga, nesintētiska smarža. Derēs lūpām, kurām nav nepieciešama padziļinātāka aizsardzība un atjaunošana. Kompakts, kā jau visi lūpu balzami. Manā gadījumā – šo konkrēto balzamu atkārtoti nepirkšu, kaut kad iemēģināšu to, kurš nopērkams tūbiņās.


Vairāk informācijas par Bioderma produkciju

Bioderma Latvija jaunumiem ir iespējams sekot šeit

Komentēt

