Atsauksmes: Lush, Karma smaržas

KARMA PERFUME no Lush

1_karma_thekika

Unikāls un patiess LUSH aromāts visiem tiem, kas jūtas garā brīvi! Šajā aromātā apvienojas dūmakainā pačūlija ar saldo, uzmundrinošo apelsīnu un svaigo priedi. Šis aromāts mums atgādina nevaldāmo un bohēmisko Londonu tālajā 1960.gadā! Aromātā – apelsīna, pačūlijas, priedes sirds notis, lavandīna, citronzāles, elemi un kasijas apakšnotis.

Pēdējā gada laikā Lush man ir kļuvis ļoti, ļoti tuvs. Tas viss aizsākās ar sejas masku “Mask of Magnaminty” un tā jau esmu nonākusi līdz pat smaržām. Zīmols Lush piesaista ne tikai ar savādāk smaržojošiem ķermeņa kopšanas produktiem, bet arī ar attieksmi pret pasauli, nemaz nerunājot par lielisko attieksmi pret klientiem (vienmēr ir prieks iegriezties Lush veikalos).

Karma smaržas man ir pavisam nesen, varētu pat teikt, ka mazāk par mēnesi. Neskatoties uz to, šīs smaržas nu jau ir neatņemama sastāvdaļa reizēs, kad nepieciešams doties ārpus dārza dobēm un mazliet uzpucēties. Taču mans stāsts kā es nokļuvu pie šīm smaržām ir savādāks. Reiz es devos uz Lush veikaliņu Alfā, lai beidzot iemēģinātu un nopirktu kādas smaržas. Izstāstot, kādas smaržas man labāk tīk (saldas, svaigas vai piesātinātākas), meitene no Lush man uz rokām sazieda visus variantus, kuri šķita derīgi. Tā nu beigās es neizlēmu kuras smaržas paņemt, taču paņēmu Karma Komba šampūnu. Visu dienu smaržojot savas rokas, vēlāk arī lietojot Karma Komba šampūnu sapratu, ka Karmas smarža man būs visīstākā!

9_karma_thekikaIegādājos krēmveida smaržas (12g), jo līdz galam nebiju pārliecināta par to, ka smaržas man piestāvēs. Galu galā esmu ļoti apmierināta un jau kārtējo reizi pierādās, ka man piestāv un pašai tīkamākas ir piesātinātākās, smagāku toņu smaržas. Kad izlasīju, kādi smaržu toņi sajūtami Karmā, sapratu, ka vistuvākās un pazīstamākās smaržas ir lavandas un priežu smarža – iespējams tādēļ arī tik tuva, jo laukos šīs divas lietas ir sastopamas! 🙂

4_karma_thekikaLai gan trauciņā smaržas ir oranžā nokrāsā, tomēr iezīmējot smaržu aprises uz ādas, tas atgādina mitrinošu krēmu un krāsa, protams, pazūd. Ādā iesūcas ilgi, bet man pret to nav nekas – pretējā gadījumā jāpērk šīs pašas smaržas šķidrā veidā.

7_karma_thekikaNav vajadzības daudz sazieķēties, jo smarža ir diezgan spēcīga – pietiek pāris reizes pariņķot pa trauciņu un uzklāt nepieciešamajās vietās. Par smaržas noturēšanos ir grūti spriest, jo, kā tautās mēdz teikt – ja smaržas tev tiešām piestāv, tad tu kādu brīdi pēc uzklāšanas mirkļa tās vairs nejūti. Līdzīgi ir man. Un nē, nav tā, ka viņas momentāli pazūd, jo man apkārtējie cilvēki ir jautājuši “kas tās par smaržām” vai “tu labi smaržo”. Tādēļ ir grūti noteikt precīzu laiku, cik ilgi tieši šīs krēmveida smaržas turās.

8_karma_thekikaŠis trauciņš ir arī ļoti kompakts – kosmētikas maciņā tas praktiski vispār vietas neaizņem + nav jābīstas no tā, ka smaržas varētu izlīt.

Kopsavilkums: Esmu sajūsmā par šīm smaržām un apsveru domu iegādāties šī paša aromāta pudelītes versiju – esmu lasījusi, ka tām ir koncentrētāks un ilgnoturīgs aromāts. Krēmveida smaržām lielais pluss ir tas, ka tās neaizņem daudz vietas un nav jābīstas no to izlīšanas. Silti iesaku visiem, kam interesē Lush smaržas – dodieties uz Lush veikaliem, lūdziet atsaucīgās Lush meitenes jums izrādīt un dot iemēģināt smaržas (jo tās ir tiešām ļoti specifiskas). Tas tiešām ir tā vērts! Nākamās krēmveida smaržas ko iegādāšos: Sikkim Girls.


Lush Latvija mājaslapa + interneta veikals

FB lapa, kurā var sekot dažādiem jaunumiem no Lush Latvija

Komentēt

