Atsauksmes: L’Oréal, L’Extraordinaire lūpu krāsa

L’EXTRAORDINAIRE LŪPU KRĀSA no L’Oréal

loeral_3_thekika

Jauna lūpu krāsu paaudze, kas sniedz spilgtāku toni nekā lūpu krāsa, izsmalcinātāku un spožāku mirdzumu nekā lūpu spīdums un vēl pilnīgāku komfortu nekā lūpu balzams. Sastāvs bagātināts ar izmeklētām un barojošām eļļām (argana, lotosa un kamēlijas) maigām un gludām lūpām.

Šis ir ļoti īpašs raksts, kura izveidošanu nespēju vien sagaidīt. Ar L’Oréal esmu pazīstama jau kādu laiku arī lūpukrāsu jomā. Man vienmēr ir patikušas dažādos toņos uzkrāsotas, ietonētas lūpas, taču šis prieks man vienmēr ir gājis secen jutīgo, alerģisko lūpu dēļ. Atliek vienu reizi uzkrāsot lūpas ar jebkuru lūpukrāsu un tad ir skaidrs, ka pēc tam nezināmu laiku būs jāmokās ar lūpu sadziedēšanu. Bet nu varu teikt, ka manā kosmētikas pasaulē ir ienācies jauns, revolucionārs produkts – tā ir šī lieliskā lūpu krāsa!

loeral_2_thekikaPar šo L’Oréal izgudrojumu nebiju neko dzirdējusi un tas ienāca ar pārsteigumu manā dzīvē. Es jau biju nolēmusi, ka, lai arī kā gribētos, bet lūpu krāsas man nav jēgas pirkt, jo visas līdz šim izmēģinātās man ir ja ne pilnīgi nederīgas, tad vienkārši rada diskomfortu. Taču šī ienācās manā kosmētikas maciņā kā dāvana vārda dienā. No sākuma uz to lūkojos ar lielām aizdomām, tad atskrūvēju vāciņu un pasmaidīju, jo krāsa ļoti skaista un konsistence – šķidra, bieza. Tā nu intrigas vadīta, dzīvojot ar priekšstatu, ka man nepiestāv spīdīgas lūpu krāsas, uzklāju un biju pārsteigta. Ak jā, un nosaukums man arī ļoti pie sirds iet (Ruby Opera)!

loreal_6_thekikaIzlasot aprakstu, es tam pilnībā piekrītu – tas ir kas labāks par vienkāršu lūpu krāsu; tas sevī ietver lūpu krāsu, lūpu spīdumu un lūpu balzamu. Lūpas neizjūt diskomfortu, patīkama mitrināšanas sajūta. Pēc lūpu notīrīšanas – lieliska, izpaliek sajūta, ka lūpas ir bijušas uzkrāsotas. Es varu teikt, ka mana īstā, ideālā lūpukrāsa ir atnākusi kā pārsteigums un noteikti uz palikšanu (līdz neatradīšu vēl kādu ar šādām pat labām īpašībām).

loreal_5_thekikaOtiņa ir ļoti parocīga, pat ar manu neprasmīgo lūpu krāsošanu izdodas kaut cik vienmērīgi uzkrāsot. Principā man pietiek vien tik lūpu krāsas, cik tiek uz otiņas ņemot ārā no trauciņa.

loreal_7_thekikaLūk arī var redzēt gala rezultātu, kā L’Extraordinaire izskatās uz manām lūpām. Parasti izvairos no lūpu spīdumiem vai spīdīgām lūpu krāsām, jo tās ar spīdumu lūpām liek izskatīties milzīgām. Šis ir revolucionārs produkts manā dzīvē, kurš lauž visus manus iepriekšējos uzskatus par lūpu krāsām un to, kā tās izskatās/nepiestāv man.

Kopsavilkums: Nespēju konkrēti novērtēt šo produktu, jo tas ir tik ļoti izmainījis manu skatījumu un lauzis manus iepriekšējos uzskatus par lūpu krāsām un spīdumiem. Trīs vienā – lūpu krāsa, balzams un spīdums. Viegli uzklājas ar mīksto otiņu; piesātināta, sulīga krāsa. Noteikti iegādāšos neitrālāku toni, lai var šo lietot arī ikdienā. Liels paldies L’Oréal par šī produkta esamību un vēl milzīgāks paldies vārda dienas sveicējai, kas man uzdāvāja šo brīnišķīgo lūpu krāsu!


L’Oréal Latvija mājaslapa

L’Oréal Latvija FB lapa, kurā var sekot jaunākajām aktualitātēm


loreal_9_thekika

2 thoughts on “Atsauksmes: L’Oréal, L’Extraordinaire lūpu krāsa

Komentēt

