Atsauksmes: Himalaya Herbals, Universālais (antiseptiskais) krēms

UNIVERSĀLAIS (ANTISEPTISKAIS) KRĒMS no Himalaya Herbals

himalaya_2_thekika

Nomierinošā krēma sastāvā ir alveja, kam piemīt spēcīgas baktericīdas un pretsēnīšu īpašības, un basma, kura paātrina dzīšanu. Indijas rubijai un Agnus Castus piemīt antiseptiskas un pretinfekcijas īpašības, tie dziedē pušumus un ādas infekcijas.

Ar Himalaya zīmolu esmu pazīstama jau kādus trīs vai četrus gadus. Iepazīšanās bija šīs kosmētikas firmas izcelsmes valstī – Indijā. Aptiekās uz katra stūra bija Himalaya ražojumi, tieši tādēļ bija grūti nepamanīt viņu produkciju. Viss aizsākās ar lūpu balzamu Indijā un vēlāk arī Latvijā parādījās Himalaya produkcija, no kuras esmu izmēģinājusi dažādas zobupastas, krēmus un šampūnus. Bet vēlējos pastāstīt tieši par šo universālo, antiseptisko krēmu, jo tas dažkārt palīdz cīnīties ar problemātisko ādu.

himalaya_3_thekika

Esmu dzirdējusi daudzus cilvēkus sakām, ka viņiem nepatīk Himalaya produkcijas smaržas. Es uzskatu, ka daudziem deguni ir pieraduši pie sintētiskām smaržām, tādēļ dabīgākās smaržas nevēlas pieņemt. Lielisks piemērs ir šis krēms – tam ir ļoti spēcīga, diezgan dabiska smarža (lai arī nespēju pateikt, kura no sastāvdaļām piedod šo smaržu).

Jau pēc krēma nosaukuma ir saprotams, ka tas ir universāls, tātad, to var ziest gan uz sejas, gan uz ķermeņa. Es šo krēmu izmantoju uz brūcēm, arī reizēs, kad jūtu, ka parādīsies alerģiski izsitumi uz ādas. Tas gan dziedē, gan nomierina reizē. Visbiežāk to lietoju reizēs, kad uz sejas uzmetas pumpas, bet vēl vairāk – kad tās saspaidu. Krēmam ir antiseptiskas īpašības, līdz ar to tas dezinficē, nomierina un pēc vairākām lietošanas reizēm – sadziedē.

himalaya_4_thekikaLai gan man nepatīk uz tūbiņas esošais sastāvdaļu saraksts (tas ir ļoti garš), tomēr tik un tā priecājos par šī produkta esamību un iedarbību. Krēmu pārsvarā lietoju vakaros, lai izvairītos no spēcīgās smaržas dienas laikā. Ar krēma konsistenci ir jābūt mazliet uzmanīgiem – nav nepieciešams liels daudzums + ja krēms tiek uzziests, tas kārtīgi jāieziež ādā. Ja to pavirši uzsmērē, tas kārtīgi nesasūcas ādā un uz ādas izžūst (un tas ir ļoti labi redzams). Tas jāuzsmērē uz konkrētās vietas un kārtīgi jāiemasē ādā. Teiktu, ka krēma konsistence ir smaga, bieza, tieši tādēļ man to patīk lietot tikai vakaros.

Kopsavilkums: Universāls līdzeklis cīnoties pret dažādiem maziem ādas iekaisumiem vai jutīgām vietām. Dezinficē, nomierina un sadziedē. Spēcīga smarža, bieza konsistence – vislabāk lietot vakarā. Nepieciešams kārtīgi iemasēt ādā, lai kārtīgi sasūcas. Šo produktu lietojam kopā ar mammu, vairs pat nezinu, kura pēc kārtas ir šī tūbiņa.


Himalaya Herbals mājas lapa

Himalaya Herbals Latvija FB lapa, kurā sekot jaunumiem


2 thoughts on “Atsauksmes: Himalaya Herbals, Universālais (antiseptiskais) krēms

  1. Es brīvdienās Beauty Expo izstādē nopirku milzīgu iepakojumu (meklēju gan antiseptisko krēmu – vismaz senāk viņiem bija arī tāds, bet mani pārliecināja par šo) Man jāsadziedē aknes rētiņas. Mana āda gan šo uzsūc ļoti labi – es klāju ļoti biezā slānī, iemasēju (bet ne ļoti kārtīgi), bet nožūstot nekas nav redzams 🙂

Komentēt

