Atsauksmes: Maybelline New York, Eye Studio Brow Drama uzacu tuša

BROW DRAMA UZACU TUŠA no Maybelline NY

browdrama_5_thekika

Brow Drama pirmā tuša uzacu ieveidošanai no Maybelline New York, kas pārklāj, nokrāso uzacis un izveido to formu tā, lai uzacis izskatītos tik koptas un labi veidotas kā vēl nekad.

Par savām uzacīm sāku rūpēties tieši laikā, kad sāku mācīties augstskolā (tātad, pirms diviem gadiem) – nezinu, kas man bija uznācis, bet izjutu nepieciešamību to darīt. Visu šo laiku esmu lietojusi tikai divus uzacu zīmuļus – vienu no Essence un vienu no Catrice. Sākumā, protams, bija grūti mēģināt izveidot pieņemamu uzacu formu; vēlāk jau iemācījos sapludināt iekšējos uzacu galus, lai neizskatās kā kātiņi utt. Principā, nopērkot uzacu zīmuli, tas man nokalpoja veselu gadu. Tā kā nāk jauns mācību gads, tad arī mans Catrice uzacu zīmulis iet jau uz beigām – tādēļ izlēmu iegādāties kaut ko jaunu un nebijušu.

browdrama_4_thekika

Izkāpjot no savas komforta un mini-zīmuļu kolekcijas, nolēmu iegādāties šķidru uzacu produktu. Esot Drogās, prātā iešāvās doma paķert arī kādu zīmuli, ar domu, “ja nu man nepatiks” vai “ja nu briesmīgi izskatīsies”, bet beigās noturējos un iegādājos tikai un vienīgi Brow Drama no Maybelline.

Nokļūstot mājās, pirmā lieta ko darīju – notīrīju uzacis un klāju virsū šo! Biju redzējusi kā ir jāuzklāj šis produkts uz uzacīm, tādēļ šo konkrēto tehniku arī izmantoju (mazliet zemāk būs arī attēls). Nācās mazliet piešauties lai iznāktu patīkams rezultāts, bet, tā jau ar tām uzacīm un to ieveidošanu ir – nepieciešams praktizēties, lai izveidotu labu gala rezultātu.

browdrama_6_thekika

Tā kā pati firma iesaka kā labāk uzklāt šo produktu, tad šo tehniku izmantoju arī es: 1. No sākuma saķemmēt uzacis ar birstīti to augšanas pretējā virzienā; 2. Uzreiz pēc tam saķemmēt uzacis to augšanas esošajā virzienā. Esmu lasījusi, ka ir cilvēki, kas pēc uzacu tušas nožūšanas klāj vēl kārtas, bet man rodas mazliet diskomforta sajūta uzklājot otru reizi – man personīgi, pietiek tikai ar vienu uzklāšanas reizi ar šiem diviem soļiem.

browdrama_3_thekika

Galvenais šī produkta vaininieks ir šī savādā birstīte, ko pirmo reizi ieraugot – ļoti šaubījos. Tā ir liela, apaļa un šķietami neparocīga. Taču viss ir daudz vienkāršāk – mazie sariņi saķer uzacu matiņus un tos viegli ietonē, pie reizes tos ieveidojot. Galu rezultātā rodas ļoti dabiskas, koptas uzacis. Manā gadījumā lielākais pluss ir tas, ka šī tuša pie reizes arī ieveido uzacis – man vienmēr ir problēma ar to, ka viena uzacs izskatās lielāka, jo tai matiņi nenogulst uz sāniem, bet gan vairāk uz augšu.

browdrama_7_thekika

Redz kā, izejot no savas komforta zonas es atklāju lielisku produktu, kurš ir pilnībā izmainījis manu skatījumu uz uzacu zīmuļiem un uzacu formas veidošanu. Attēlā ir redzama ļoti liela starpība starp zīmuļa ietonētām un uzacu tušas ieveidotām uzacīm. Uzacu tuša dod redzamāku uzacu tekstūru, kas gala rezultātā rada dabīgu, koptu izskatu.

Kopsavilkums: Maybelline Brow Drama ir ļoti liels atklājums priekš manis. Meitenes, ja jūs līdz šim esat izmantojušas tikai uzacu zīmuļus (protams, ja jūs vēlaties iegūt vēl dabiskāku uzacu izskatu), tad noteikti iemēģiniet šo! Piešaujoties pie uzklāšanas tehnikas, ieveidot uzacis var aptuveni minūtes laikā. Noturība ilgst visas dienas garumā. Kad produkts izžūst – sajūta tāda pati, kad uzacis ietonē ar zīmuli – tās vienkārši nav. Protams, lielākais pluss – dabisku, koptu uzacu izskats.


Maybelline mājaslapa latviešu valodā

FB lapa, kurā iespējams sekot Maybelline NY Latvija jaunumiem


2 thoughts on “Atsauksmes: Maybelline New York, Eye Studio Brow Drama uzacu tuša

  1. Man ar vidēji biezām uzacīm īsti līdz galam nepatika, jo smērēja ārpus malām un laikam arī vairāk patīk konkrēti iekrāsotas uzacis. Iepriekš favorītos bija Catrice Eye Brow Filler un tagad esmu atkal atgriezusies pie zīmuļiem, konkrēti, pie šī arī ko Tu lietoji savām uzacīm – Catrice.
    Efekts tiešām smuks un dabīgs uz Tavām uzacīm 🙂

    1. Pašā sākumā (jebšu vakardien, kad iegādājos šo tušu) man arī smērējās pāri malām, bet beigu beigās piešāvos! Tā jau gaumes lieta, senāk nebūtu iedomājusies, ka zīmuļus pret tušu iemainīšu 😀 Bet Catrice zīmulis nepaliek ar to sliktāks, tas man labāk patika kā Essence uzacu zīmulis! 🙂

Komentēt

