Atsauksmes: Lush, cietais kondicionieris matiem “Big”

BIG CIETAIS KONDICIONIERIS no Lush

3_lush_big_thekika

Lai liktu Tev justies kā nāriņai! Lieliski smaržojošs cietais kondicionieris, kas matiem piešķir apjomu un spīdumu. Mēs izmantojām jūras sāli, lai matus padarītu mīkstus un apjomīgus; glicerīnu, lai matus mitrinātu. Sastāvā esošās jūras zāles padara matus vieglāk paklausīgus, toties laima un citrona sula matiem piešķir spīdumu.

Un atkal jau Lush! Es domāju, ka no manis par Lush produktiem jums nāksies visu laiku dzirdēt, jo tā ir firma, kas ir strauji ienākusi manā ikdienas ķermeņa kopšanas rutīnā. Nāksies gan pabrīdināt cilvēkus, kas domā lasīt šo atsauksmi par Big cieto šampūnu, ja nemaldos, tad Latvijas Lush šis brīnums nav pieejams. Toties to var pasūtīt Lush UK mājaslapā par saprātīgām naudiņām.

Kad iegādājos pirmo reizi cieto šampūnu (kurš man joprojām vēl uzcītīgi kalpo), tad, pēc kāda laiciņa sapratu, ka jāiemēģina arī cietais kondicionieris. Mans pirmais cietais kondicionieris bija Jungle – tas man kārtīgi nokalpoja vairāk kā mēnesi, un te nu es esmu pie nākamā cietā kondicioniera – Big.

Izpildot matu kopšanas rituālus, neatņemama sastāvdaļa ir kondicioniera izmantošana. Man ir radies priekšstats, ka jebkuram cilvēkam, kam ir čirkaini mati kondicioniera izmantošana ikdienā ir tik tiešām ne ar ko neaizvietojama procedūra. Tā kā man pašai ir visu mūžu bijuši čirkaini mati, tad es zinu, cik sāpīgi ir viņus ķemmēt, kad mati nav pietiekami samitrināti un “iekondicionēti”. Tas palīdz ne tikai vien padarīt katru matu ķemmēšanas reizi patīkamāku, bet gan arī mitrina čirkas un tās kļūst izteiksmīgākas un savaldāmākas.

4_lush_big_thekika

Lai gan neesmu izveidojusi atsauksmi par Jungle cieto kondicionieri, tomēr ļoti daudz nāksies atsaukties uz to, kādēļ es labāk Jungle aizvietotu ar Big cieto kondicionieri.

Sākšu jau ar to, ka Big cietais kondicionieris man smaržo pēc pludmales. Ja Jungle bija vairāk ar eksotisku un piesātinātu smaržu, tad Big ir svaigāks, vieglāks, bet tai pat laikā ar sālīti krēmīgu smaržu. Sākumā man smarža īsti nepatika, līdz šodienai – matus atbrīvoju no copes un smarža mani ļoti saviļņoja. Uzklāšanas brīdī, dušā, tā smarža mani tā nepiesaista tad, kad produkts jau ir izskalots un tas jau ir savā darbībā.

Galvenais punkts, kas man liek sniegties pēc Big kondicioniera (salīdzinājumā ar Jungle) ir tas, ka tas uzklājas vienmērīgāk, vieglāk. Jungle ir vairāk mitrinošs kondicionieris un tas ir piesātinātāks – lielisks trausliem, sausiem matiem. Tas konsistencē ir biezāks kā Big kondicionieris. Atceros, kad iegādājos Jungle, tad pārdevēja man minēja, ka to labāk nelietot pie pašām saknēm, jo tad tās ātrāk sataukosies – vienā lietošanas reizē šo norādījumu piemirsu un atceros, ka nākamajā dienā jau bija sajūta, ka mati atkal jāmazgā. Big kondicionieri var izmantot no pašām matu saknēm līdz pat matu galiem – tas ir viegls konsistencē, uzklājas vienmērīgāk.

Es ļoti skeptiski izturos pret matu produktiem, kas sola apjomu, jo tā ir mana mūžīgā problēma, ko cenšos atrisināt. Arī pasūtot šo matu kondicionieri jau gatavojos tam, ka tas sniegs kondicionēšanu, bet ne apjomu. Taču es ļoti kļūdījos. Esmu super-apmierināta ar šo kondicionieri, jo, pateicoties tam, ka sastāvā ir jūras sāls, tas piešķir matiem apjomu. Protams, tas nedod nereāli milzīgu apjomu līdz pat nākošajai matu mazgāšanas reizei, tomēr man ir pietiekami, ka pirmajā dienā mati turās savā vietā. Arī par čirku uzvedību nesūdzos pēc šī kondicioniera lietošanas – tās ir patīkami, viegli mitrinātas (nav jāšķobās un mati jāsavāc ikreiz, kad tie pieskaras sejas ādai).

Kopsavilkums: Cilvēkiem, kuriem ir vairāk trausli un sausi mati, es ieteiktu Jungle kondicionieri; cilvēki, kas vēlas iegūt apjomu matos tai pat laikā tos pietiekami, viegli mitrinot, iesaku Big kondicionieri. Viegla, neuzkrītoša smarža. Viegli un vienmērīgi uzklājas uz matiem. Pati labāk dodu priekšroku Big cietajam kondicionierim. Lielākais mīnuss – nav pieejams Latvijā, toties var pasūtīt no Lush UK mājaslapas.


Vairāk informācijas un atsauksmju par Big cieto kondicionieri Lush UK mājaslapā

Informācija par Jungle cieto kondicionieri Lush Latvija mājaslapā


Komentēt

