Atsauksmes: Beautyblender, the Original Beautyblender sūklītis

THE ORIGINAL BEAUTYBLENDER SŪKLĪTIS no Beautyblender

bb_thekika2

Beauty Blender sūklis ir inovatīvs risinājums grima uzklāšanai, kas palīdz iepludināt tonālo krēmu ādā, veidojot nevainojamu izskatu. Jo nevainojams mākslas darbs tāpat kā izskats sākas ar perfektu audeklu – tīru, skaistu un vienmērīgu ādu. Priekšrocības: Sūklim piemīt unikāla zamšādas struktūra, tas ir patīkams un maigs pat jūtīgai ādai; tam ir arī īpaša eliptiska forma, kas dod priekšrocības piekļūt grūti sasniedzamām vietām ar satriecošu vieglumu.

Kā jau solīju – raksts par Beautyblender ir tapis! Mans lēmums par šīs atsauksmes rakstīšanu radās tikai pēc 2-3 sūklīša lietošanas reizēm.

Atceros, pirms sāku rakstīt vispār šo blogu, pasaulē ienācās šis sūklītis, par kuru visi bija sajūsmā, slavēja un viens otram ieteica to izmēģināt. Es uz to tikai noskatījos; prātā man pat nebija ienācis, ka es šo produktu vēlētos savā īpašumā – līdz dienai, kad man tas tika uzdāvināts.

Tā kā viss, ko par šo sūklīti vien zināju ir tas, ka visi to slavē, pirms lietošanas izdomāju paskatīties mazo instrukciju, kas ir ievietota plastmasas tūbiņā. Instrukcijā, soli pa solim, ir lieliski pateikts, ko nepieciešams darīt, lai sagatavotu savu Beautyblender darbam ar kosmētiku.

Sākšu, kā jau vienmēr, ar iepakojumu – tas ir vienkāršs un praktisks. Tas noteikti neaizņem daudz vietas, ja ir nepieciešamība to ņemt līdzi. Tas kalpo ne tikai kā iepakojums, bet gan arī kā paliktnītis pašam Beautyblender, lai tas varētu pats savā nodabā izžūt uz tā.

bb_thekika3

Taču atgriezīšos atpakaļ pie stāsta par instrukciju un manu mazo pārsteigumu. Tātad, instrukcijā ir minētas 6 pozīcijas, kuras nepieciešams izpildīt, lai Beautyblender veiktu tam paredzēto uzdevumu kvalitatīvi un bez problēmām. Tas, ka sūklītis jāizņem no trauciņa noteikti bija jau skaidrs, tāpat kā tas, ka tā šaurākais gals tiek izmantots lai uzklātu kosmētikas produktu uz sejas. Vēl biju dzirdējusi, ka ar sūkli ir nevis jāveido apļveida vai smērējošas kustības, bet ar to ir jāveic vieglas, tādas kā lēkājošas, kustības, lai uzklātu kosmētikas produktu. Taču lieta, ko es nebiju dzirdējusi – pirms lietošanas tas ir jāsamitrina un jānosusina dvielī.

Kad izlasīju šo pozīciju instrukcijā, nodomāju – nu gan interesanti! Devos pie izlietnes, kur sāku mitrināt savu Beautyblender un notika brīnums – tas manā acu priekšā palika arvien lielāks. Neticot savām acīm, skrēju pie mazā trauciņa, lai izmēģinātu to ievietot atpakaļ un tas tik tiešām vairs nebija ieliekams atpakaļ! Vēlāk izlasīju, ka šo sūklīti nepieciešams samitrināt tādēļ, lai sākot to izmantot, piemēram, tonālo krēmu, tas nesasūktos iekšā un nebūtu jāizlieto puspudelīte krēma. Samitrinot sūklīti, tas neļauj tonālajam krēmam sasūkties tajā iekšā un tas paliek uz tā virskārtiņas.

bb_thekika4 bb_thekika5

Par pašu Beautyblender funkcionalitāti runājot, pēc pašas pirmās reizes es nebiju nemaz tik lielā sajūsmā, kā pēc visām nākamajām reizēm. Es šo sūklīti izmantoju tonālā krēma uzklāšanai, bet tas tik pat labi var arī tikt izmantots kā dažādu krēmveida kosmētikas produktu uzklāšanai. Pirmajā reizē es tā paskatījos – aij, aptuveni jau ir tas pats, kas uzklājot ar otu vai pirkstiem, taču jau nākamajās reizēs (atsvaidzinot atmiņu par to, kāds ir rezultāts gan uzklājot ar otu, gan ar pirkstiem) es redzēju atšķirību.

Manuprāt, Beautyblender sniedz vienmērīgu, līdzenākas ādas rezultātu. Es domāju, ka noslēpums ir gan sūklīša materiāla struktūrā, gan arī tas, ka ar šo sūklīti nav nepieciešams neko smērēt. Man arī vairs nav īsti kauns uzklāt tonālo krēmu, nezinot, vai šoreiz man sanāks labi vai slikti – cik esmu jau kādu laiciņu šo produktu lietojusi, varu teikt, ka ar Beautyblender manā gadījumā ir grūti nošaut greizi tonālā krēma uzklāšanā. Tas uzklājas vienmērīgi un sniedz tik tiešām nevainojamu rezultātu.

bb_thekika6

Pēc katras lietošanas reizes man sūklīti patīk izmazgāt, lai nav liela ķēpāšanās tad, kad tas izžūst un ir jāmitrina atkal. Pašlaik šim nolūkam lietoju Beautyblender otu un sūkļu mazgājamās ziepes Blendercleanser. Nevaru teikt, ka esmu lielā sajūsmā par šīm, jo kopumā, ikdienā, otas mazgāju ar parastajām ziepēm un no šī tīrāmā līdzekļa ir tāds pats efekts.

Kopsavilkums: Es vairs tonālo krēmu neklāšu ne ar otām, ne ar pirkstiem – man ir Beautyblender sūklītis ar kuru es zinu, ka es nevaru nošaut greizi. Trauciņā nāk klāt sūklīša lietošanas instrukcija un pats trauciņš kalpo kā paliktnītis izmazgātajam Beautyblender, lai tas izžūst. Man patīk pēc katras lietošanas reizes to izmazgāt, lai nākamajā lietošanas reizē nav liela ķēpa. Esmu ļoti ieintriģēta Beautyblender Micro Mini sūklīšos, kurus var izmantot, lai uzklātu acu ēnas. Iespējams, kaut kad arī tos izmēģināšu. Blendercleanser otu un sūklīša mazgājamās ziepes atkārtoti neiegādāšos – mani apmierina arī tas, kā parastās ziepes izmazgā gan otas, gan sūklīti.


Lūk, Beautyblender mājaslapa, kurā var apskatīties jaunāko produkciju ar visiem to aprakstiem, kā arī dažādus tips&tricks

Beautyblender produkcija pieejama arī Douglas veikalos

Beautyblender Latvija facebook lapa


Kādas ir jūsu atsauksmes un patīkamie/nepatīkamie momenti ar Beautyblender produkciju? 🙂

2 thoughts on “Atsauksmes: Beautyblender, the Original Beautyblender sūklītis

Komentēt

