Atsauksmes: H&M Beauty, Nagu lakas

CLOUDBURST, CHALKY PINK UN AUBERGINE DREAM TOŅU NAGU LAKAS no H&M

hm_nagulaka_3_thekika

Sveikas manas mīļās dāmas! Esmu tikusi daudz maz atpakaļ uz pekām un esmu sasparojusies vēl atsauksmēm. 🙂

Nu jau kādu laiciņu H&M plauktos ir pieejama arī skaistumkopšanas produkti, tai skaitā arī dažādu toņu nagu lakas. Pati nagu lakas bieži neizmantoju, jo nepārtraukti eju nagu stiprināšanas kūres un cenšos tos krāsot tad, kad tie ir pieklājīgi paaugušies. Bet, protams, bieži vien es nenoturos un nokrāsoju arī samērā īsus nagus… Taču ne par to ir stāsts!

Manā īpašumā no H&M Beauty soritmenta nonāca arī šīs trīs nagulakas. Jau no pirmā acu skata es noteikti iemīlējos Aubergine Dream tonī, bet zināju, ka arī Cloudburst un Chalky Pink man patiks – tie ir toņi, kurus ikdienā es tā nemaz neizvēlos, bet kā saka, pārmaiņas ir laba lieta!

hm_nagulaka_6_thekika

Cloduburst ir grūti noraksturot toņa ziņā. Es vēlētos teikt, ka tonis atrodas kaut kur starp tumši un gaiši pelēko. Visādā ziņā tas ir samērā neitrāls, ļoti nelec acīs, kad ir uzkrāsots uz nagiem. Man ļoti patīk šī toņa nosaukums, ja tā padomā, tad jā, varētu teikt, ka toni raksturotu apmākušās debesis.

Chalky Pink ir visneitrālākais no visiem toņiem. Šī nagu laka noteikti nav spilgtā krāsā. Man patīk teikt, ka rozā krāsa šajā nagu lakā ir ļoti piezemēta. Kad tā ir uzkrāsota, tā praktiski vispār neizceļas – lieliska gadījumiem, kad ir vēlme nokrāsot nagus tā, lai tie neizceļas – tā, lai tie izskatītos praktiski neuzkrāsoti.

Aubergine Dream bija mana mīla no pirmā skata, bet vēlāk bija vislielākā vilšanās. Neteiktu, ka man šī nagu laka vismazāk patīk, bet tā ļoti maldināja ar savu toni. Ja pudelītē tā izskatījās tumši violeta ar dūmakainu pieskaņu, tad uzkrāsojot tā paliek ļoti tumša. Šī bija mana pirmā pieredze, ka nagu lakas krāsa pudelītē īsti neatbilst tai krāsai, ko uzklāju uz nagiem. Manuprāt, šis tonis ir ļoti piemērots rudenim. Man pašai jau tā patīk tumšas, piezemētas krāsas rudenī, tad nu šī nagu laka noteikti man būs visvairāk izmantotā rudens sezonā.

Pigmentācija ir ļoti laba, ar divām kārtām pilnībā pietiek, lai tonis būtu vienmērīgs. Krāsojamā otiņa arī mani ļoti apmierina – lieliski apņem visu naga virsmu. Mani arī ļoti pārsteidza tas, cik ātri tā nožuva – man ir bijusi pieredze ar “ātri žūstošajām” lakām, kas žūst daudz ilgāk kā šīs H&M nagu lakas. Lasīju, ka citas meitenes saka, ka viņām šī nagu laka turas visu nedēļu – man pēc 4 dienām tā sāka nākt nost, bet, tas iespējams ir tādēļ, ka ļoti daudz nācās mērkt rokas ūdenī. Tādā gadījumā ir jāuzklāj caurspīdīgā nagu laka, lai tā ilgāk turētos.

Kopsavilkums: Lai gan Aubergine Dream nagu lakas tonis pudelītē atšķiras kad to uzklāj uz nagiem, tomēr kopumā esmu ļoti apmierināta ar šo nagu laku kvalitāti. Laba pigmentācija, viegli klājas, gana ātri nožūst. Kad kārosies kāds jauns tonis, tad noteikti iegriezīšos H&M un papētīšu kādu interesantu toni!


H&M mājaslapa

H&M Latvija twitter konts

Kā arī H&M Facebook lapa, kurā arī var sekot līdzi jaunākajām aktualitātēm


One thought on “Atsauksmes: H&M Beauty, Nagu lakas

Komentēt

