Mēneša apskats: Septembris!

Sākot ar šo mirkli, turpmāk, katra mēneša beigās, veidošu attiecīgā mēneša apskatu, kurā rakstīšu par lietām, kas bijušas aktuālas. Pirmo reizi veidoju šāda tipa rakstu, tādēļ ticu tam, ka ar katru reizi parādīsies kādi uzlabojumi, līdz būšu atradusi īsto struktūru! 🙂

Kopumā jau septembris izceļas ar to, ka atsākas studijas un jādodas prom no mājām uz Rīgu. Tam ir gan savi pozitīvie, gan negatīvie aspekti. Negatīvie gan asociējas tieši ar manas ādas stāvokļa pasliktināšanos, kas nozīmē ļoti pastiprinātu ādas kopšanu. Nav tā, ka mājās es nekopju savu ādu – mājās gaiss ir daudz svaigāks, tīrāks un ūdens arī noteikti ir savādāks, tādēļ netiek patērēts tik daudz laika ādas kopšanai kā dzīvojoties pa Rīgu.

menesa_apskats_tara

Pēc vasaras sezonas daudzi produkti ir jau izlietoti un gaida vietā jaunus aizstājējus. Šajā mēnesī man beidzās gana daudz produktu, lai izveidotu tukšās taras sadaļu.

menesa_apskats_tuksa_tara_1_thekika

  1. Cheese Release Me pēdu krēms no Anatomicals. Kā jau daudzi pēdu krēmi arī šis ir ar ļoti spēcīgu piparmētru smaržu. Par šo krēmu biju rakstījusi atsauksmi vēl tad, kad latviski nerakstīju; toreiz rakstīju, ka šo krēmu noteikti iegādāšos vēlreiz un nespēju vairs iedomāties savu dzīvi bez tā. Taču mazāk kā gadam paejot sapratu, ka tā nu īsti nav un man tomēr labāk patīk dziļāk mitrinoši krēmi. Šis ir lielisks nogurušām pēdām – lieliski atvēsina!
  2. Lavandas roku dezinfektants no Dr.Bronner`s. Ļoti stipra, bet gana patiesa lavandas smarža – man mazliet par daudz stipra. Neiesaku sausai ādai, pati drīzāk dodu priekšroku gēla/krēmveida dezinfektantiem. Vairāk var izlasīt šeit.
  3. TAO|MEI-DAO ķermeņa krēms no Rituals. Lielisks krēms vasaras sezonai – viegls ar neuzkrītošu smaržu. Lietoju praktiski visu vasaru. Der sausai un jutīgai ādai. Par šo biju jau rakstījusi augusta beigās.
  4. Cupcake svaigā sejas maska no Lush. Šo biju ieguvusi no pavasarī noritējušās svaigo masku ballītes, kur ar meitenēm pašas taisījām Cupcake svaigo sejas masku Alfas Lush veikaliņā. Biju dzirdējusi, ka tā ir domāta vairāk taukainai ādai, bet es teiktu, ka nekādu ļaunumu tā nenodara arī sausai un jutīgai ādai. Tā gana labi nomierina ādu, bet galvenokārt pēc tās uzklāšanas āda kļūst ļoti maiga (neskatoties uz to, sejas krēms tik un tā prasījās pēc maskas lietošanas). Un tā noteikti smaržo lieliski – jebkuram šokolādes mīlim noteikti patiks! Tuvākajā laikā atkārtoti neiegādāšos, jo ir tik daudz maskas vēl ko izmēģināt (taču ticu tam, ka kaut kad noteikti atgriezīšos pie šīs maskas).menesa_apskats_tuksa_tara_2_thekika
  5. Skin Perfection micelārais ūdens no L`Oréal Paris. Šo iegādājos uz Positivus festivālu, lai nebūtu jāstiepj līdzi visi ādas kopšanas līdzekļi. Kopumā esmu apmierināta ar šo produktu – der jutīgai ādai, pēc tam nav sajūta, ka nepieciešams krēms. Taču grūtības notīrīt skropstu tušu. Pilnu atsauksmi vari izlasīt šeit.
  6. UNI lūpu balzams no Dzintars. Mans lielākais lūpu glābējs visos gadījumos! Katra mēneša beigās tukšās taras sadaļā es varētu likt šo lūpu balzamu. Vel pavisam nesen biju rakstījusi par šo vareno glābēju.
  7. Sensibio Tolerance+ sejas krēms no Bioderma. Šis krēms sākumā nebija paredzēts tukšās taras sadaļai, taču pirms divām dienām tas negribīgi sāka spiest ārā krēmu. Ļoti labs vasaras sezonai – viegls un ātri iesūcas ādā. Ziemas sezonai iegādāšos kādu citu sejas krēmu.
  8. Miss Dior Chérie smaržas no Dior. Šī tukšā pudelīte mani visvairāk padara bēdīgu. Šīs smaržas man ir bijušas tik īpašas, ka tās ir izgājušās man pa četriem gadiem. Šīs ir bijušas vienas no vislabākajām smaržām ko esmu lietojusi. Neesmu saldo smaržu cienītāja; šīs smaržas ir tādas samērā smagnējas, ļoti piesātinātas. Mana pati pirmā atsauksme pirms diviem gadiem bija tieši par šīm smaržām (kā arī pielikumā ir apraksts par smaržām, kuras nav pārāk saldas priekš mana deguna un ir absolūti iekritušas manā sirdī). Vēl es sapņoju par Miss Dior Blooming Bouquet smaržām, kas ir vieglākas un vairāk ar ziedu apakštoņu tematiku.

menesa_apskats_favoriti

Veidojot pirmo reizi šāda tipa rakstu ir grūti izveidot favorītu sadaļu – jo tik ļoti gribās ielikt visu! Beigās atlasīju lietas, pēc kurām ikdienā roka visbiežāk sniedzas. Šajā mēnesī pārsvarā viss ir no dekoratīvās kosmētikas, jo ķermeņa kopšanā nekas diži jauns, revolucionārs vai nepieredzēts nav ienācies.

menesa_apskats_favoriti_1_thekika

  1. Nagu lakas Cloudburst un Aubergine Dream no H&M. Šīs nagu lakas ļoti ātri iekļuva šajā sarakstā vien tādēļ, ka tām ir tik neparasti toņi, kas nav sastopami manā nagu laku maciņā. Pirms dažām dienām uzrakstīju arī beidzot atsauksmi par šīm nagu lakām.
  2. Karma krēmveida smaržas no Lush. Šo es nevarēju neielikt šī mēneša apskatā tikai vien tādēļ, ka zinu, ka būtu to ielikusi nākamajos. Tā kā Dior smaržas ir beigušās, esmu atradusi vēl kādas ļoti piesātinātas, gana smagnējas smaržas, kuras es mīlu! Atsauksme šeit.
  3. Brow Drama uzacu tuša (dark blond) no Maybelline. Manās acīs revolucionārs produkts, lai iegūtu dabīgas, bet “ieviedotas” uzacis. Par šo produktu biju gatava rakstīt jau pēc trim lietošanas dienām. Kā jau biju rakstījusi, pēc šī produkta lietošanas man šķiet, ka es vairs neatgriezīšos pie uzacu zīmuļiem.
  4. Pūderveida vaigu sārtums (Rosy Brown) no H&M. Vēl viens revolucionārs produkts šajā mēnesī! Līdz šim nekad nebiju lietojusi vaigu sārtumu, jo man bija jau apnikuši savi sārtie vaigi. Bet redz kā, šis brīnumprodukts nonāca manā kosmētikas lokā un sākot to lietot sapratu, ka tas piedod ādai dzīvīgumu. Tonis arī kā radīts priekš manis! Šim produktam atsauksmi neesmu izveidojusi – vai jums būtu interese? 🙂
  5. Beautyblender sūklītis. Šajā mēnesī šo ir nācies gana bieži lietot, tieši tādēļ tas nevar neatrasties manos favorītos. Rudenī un ziemā ādai ir tendece kļūt traki apsārtušai un alerģija arī biežāk un manāmāk izdomā uzmesties. Tad nu šis ir viens no tiem palīglīdzekļiem, lai to visu noslēptu. Godīgi sakot, kopš Beautyblender atrodas manā kosmētikas maciņā, es arvien biežāk izmantoju tonālo krēmu. Lūk, arī atsauksme.
  6. Vaigu sārtuma ota no Claire`s. Par šo iepriekš neesmu rakstījusi, bet pieklājības pēc pret otu izdomāju to pievienot šajos favorītos. Šo nopirku kopā komplektā ar citām otām. Zināju jau, ka tās nav super kvalitatīvas, ātri izjuks un baigi daudz tās neizmantošu. Bet redz kā, no visa komplekta visbiežāk izmantoju vaigu sārtuma otu un tā jau kārtīgi turās visus šos gadus. Protams, senāk es to izmantoju tikai bronzera uzklāšanai, bet nu jau kopš man ir H&M vaigu sārtums, tad arī ota pilda savu galveno uzdevumu!

menesa_apskats_iedvesma

Esmu ļoti liels garastāvokļa un iedvesmas cilvēks. Es nespēju īsti kaut ko darīt no sirds, ja man nav iedvesmas to uzsākt. Tieši tādēļ es izjutu vajadzību pēc šīs sadaļas. Vēl nesen savā instagramā smējos, ka man ir vairākas personības – es, mana skaistumbloga es un manas foto-lapas es. Nu, varētu jau teikt, ka tas viss veido vienu lielu es, bet sociālajos portālos man šīs personības ir sadalījušās. Starpcitu, biju plānojusi veselu rakstu kurā pastāstu kas es esmu, ko es daru un no kurienes es tāda – ja jums tiešām ir interese, tad noteikti pierakstiet to komentāru sadaļā!

Iedvesmu pārsvarā rodu savās mājās, kur ir vairāk zaļumu, vairāk dabas. Nebaidīšos teikt, ka esmu dabas bērns – tajā jūtos visvairāk kā “es”. Lai sevi palutinātu Rīgā, bieži vien aizbraucu uz Centrāltirgu un tur nopērku sev ziedus. Tieši tādēļ, šī mēneša lielo iedvesmu rodu ziedos! Meitenes, ticu, ka lielai daļai no jums arī ziedi ļoti patīk… Tādēļ sveicu jūs ar rudens iestāšanos un rudenīgo puķu plaukšanu! 🙂

iedvesma_4_thekika

iedvesma_2_thekika

iedvesma_1_thekika

iedvesma_3_thekika

Būtu ļoti jauki, ja bez manas piekrišanas šīs fotogrāfijas netiktu izmantotas – ja tev ir interese par kādu no fotogrāfijām, tad droši man raksti par to, ka vēlies to izmantot!


Nu lūk, tāds nu bija mans mēnesis! Būtu ļoti jauki dzirdēt atsauksmes par to, kā jums patika šis raksts. Varbūt jums ir kas sakāms? Droši varat izteikties komentāru sadaļā, bet ja ir vēlme uzrakstīt kādus ieteikumus, droši varat rakstīt uz kikasbeautyspot@gmail.com!

Uz tikšanos oktobrī! 🙂


Komentēt

