Atsauksmes: H&M Beauty, Pure Radiance vaigu sārtums

PURE RADIANCE VAIGU SĀRTUMS TONĪ ROSY BROWN no H&M 

hm_vaigusartums_4_thekika

Maigs pūderveida vaigu sārtums, ko ir viegli uzklāt un izlīdzināt, lai iegūtu dabisku, veselīga mirdzuma izskatu. Pūderis pieejams dažādos toņos, lai pieskaņotos jebkuram ādas tonim.

Pirms manā kosmētikas maciņā nonāca šis vaigu sārtums, es biju kategoriski pret tiem. Ikdienā, man seja bieži vien kļūst sārta un vaigi ir pirmie, kas iekrāsojas koši sarkani. Tieši šī iemesla dēļ es biju tik ļoti pret vaigu sārtumu (tai pat laikā uzklājot tonālo krēmu un pievienojot bronzeri saprotot, ka seja tik un tā ir tāda pliekana).

Nu lūk, ienākot šim vaigu sārtumam manā dzīvē, visa mana uztvere ir mainījusies. Pēc vairākām lietošanas reizēm esmu pārliecinājusies, ka vaigu sārtums koptēlam piedod veselīgāku un dzīvīgāku skatu. Sejas āda pilnīgi atplaukst un tik tiešām izskatās veselīgāka.

hm_vaigusartums_1_thekika

Man ļoti, ļoti patīk H&M Beauty produktu kastītes, kā arī paši produktu iepakojumi – vienkārši, bet ļoti gaumīgi. Man vienmēr ir paticis melnās un zelta krāsu salikums, kas arī dominē pāris H&M Beauty iepakojumos.

Iepakojums, protams, ir skaists, bet prasītos tam būt nopietnākam no praktiskā aspekta. Pēc manas pieredzes – katru reizi, kad produkts ir uz otas un ir nepieciešamība to nokratīt, tad otu pakratot pret iepakojuma malu, šķiet, ka tas kādu dienu nolūzīs (un nav jau tā, ka ar visu spēku es to otu dauzītu).

hm_vaigusartums_2_thekika

Rosy Brown tonis ir ļoti jauks – man viņš iet pie sirds. Nekad jau nevar uzticēties tam, kā tu to toni redzi iepakojumā, jo tas ir sapresēts… uzklājot tas ir daudz maigāks, ne tik pigmentēts. Mani vienmēr ir atbaidījuši tie spilgti rozā vaigu sārtumi; man vairāk patīk tādi piezemētāki, tumšāki toņi. Šis ir, manuprāt, lielisks tonis tieši rudens/ziemas laikam. Visi, ar kuriem esmu apspriedusi šī vaigu sārtuma toni, visi kā viens saka, ka tonis tik tiešām ir tāds sārti brūngans – grūti to nosaukt vienā krāsā!

Klājas viņš gana vienmērīgi, to var klāt vairākās kārtās, lai iegūtu manāmāku efektu. Citreiz man pietiek uzklāt vienu reizi, citreiz prasās uzklāt divās kārtās, lai tonis būtu manāmāks. Vaigu sārtums ir matēts, lai gan skatoties iepakojumā, tam ir mazs mirdzums.

Atgriežoties pie tēmas par iepakojumu, man ļoti patīk, ka H&M ir izveidojuši pūderveida un krēmveida vaigu sārtumu atpazīšanas zīmi – pūderveida vaigu sārtumi ir melnā iepakojumā ar zelta akcentiem, bet krēmveida – baltā iepakojumā arī ar zelta akcentiem.

Kopsavilkums: Neskatoties uz to, ka tieši šis ir pirmais vaigu sārtums ko esmu lietojusi, esmu ļoti apmierināta par tā kvalitāti un efektu, ko tas sniedz. Tonis mani ļoti apmierina – piedod dabīgu un veselīgu izskatu sejas ādai. Klājas vienmērīgi un to var klāt vairākās kārtās (protams, nepārspīlējot). Meitenes, ļoti silti iesaku vaigu sārtumus – tie tā atdzīvina!

hm_vaigusartums_3_thekika

Attēlos fonā ir 2011. maija Vogue Krievijas izdevums, 202.lpp (fotogrāfs Mariano Vivanco).

Šajā blogā ir arī divi raksti, kuros var redzēt izveidotos koptēlus, kuros ir izmantots šis vaigu sārtums:

Real Techniques otu atsauksmes ierakstā

un

Zelta rudens makeup koptēla rakstā

Pirmajā rakstā redzamajā koptēlā vaigu sārtums ir klāts vienā kārtā, savukārt otrā raksta koptēlā – divās kārtās!


H&M mājaslapa

H&M facebook lapa, kurā var sekot jaunākajām aktualitātēm modes un skaistuma jomā

H&M Latvija twitter konts


Kāds ir jūsu mīļākais vaigu sārtums? 🙂

2 thoughts on “Atsauksmes: H&M Beauty, Pure Radiance vaigu sārtums

Komentēt

