Jauna mīlestība: Red Musk smaržūdens no the Body Shop

RED MUSK SMARŽŪDENS no the Body Shop

Viegla, svaiga versija mūsu visatšķirīgākajām smaržām, kurās apvienotas muskusa, kanēļa un tabakas notis.

Nu ko, oktobris ir klāt un rudens pamazītēm pārvēršas ziemā. Nu, nevar jau teikt, ka ziema ir tepat aiz stūra, bet līdz tai noteikti nav vairs tālu.

Šovakar pastāstīšu jums par savu jauno mīlestību – Red Musk smaržūdeni. Oktobris ir manas dzimšanas dienas mēnesis un the Body Shop arī to zina, jo esmu izveidojusi kādu laiku jau atpakaļ klienta karti. Kādu dienu man atnāca īsziņa, ka pirmajam pirkumam manā dzimšanas dienas mēnesī būs atlaide. Sāku darbināt savu prātu, jo zinu, ka man ir pāris lietas, ko nepieciešams nopirkt. Tā nu uzgāju uz the Body Shop mājaslapas paskatīties smaržūdeņu sortimentu – protams, no redzētā daudz jau nevarēs spriest, tādēļ nākamajā dienā devos uz veikalu izsmaržot visus iespējamos variantus un tikai vienu no tiem es atzinu par labu esam – Red Musk!

redmusk_1_thekika

Biju dzirdējusi meitenes rakstām, ka viņām tas ir ļoti iepaticies un, ka tas esot mazliet savādāks. Pēc izsmaržotajiem variantiem es tiešām varu teikt, ka šī noteikti ir the Body Shop atšķirīgākā smarža – visas pārējās likās daudz maz ar līdzīgiem toņiem. Tā kā man pašai sirdij tuvas ir piezemētākas, smagnējākas smaržas, tad šīs ir tieši laikā! Draudzenes, kas jau kādu laiciņu atpakaļ šīs smaržas iegādājās, minēja, ka viņām tās tomēr šķiet mazliet par vīrišķu. Domāju, ka tā arī ir reāla reakcija sievietēm, kurām patīk saldenas vai ne tik piezemētas smaržas.

Nav tā, ka šīs smaržas ir ļoti smagnējas un koncentrētas (visādā ziņā tās nemaz tādas nevarētu būt, jo šis ir smaržūdens) – tās ir piezemētas un noteikti nav saldas. Ir gana sarežģīti noraksturot to smaržu, bet varu ieteikt – ja jūs esat ieinteresēti šajā smaržā, noteikti apciemojiet the Body Shop veikalus un pasmaržojiet!

redmusk_3_thekika

Pati nesen tikai uzzināju, ka smaržūdens atrodas starp tualetes ūdeni un smaržām (bet par to kādā citā rakstā). Lai gan pirms tam izmantoju Karma smaržas no Lush (krēmveida), tomēr esmu tik priecīga izmantojot spreju – pēc kāda laika taču vajag, lai arī ikdienā parādās kaut kas savādāks un vieglāks.

Es gan īsti neiedalu smaržas siltajā un aukstajā sezonā. Nav tā, ka es būtu ietiepusies pret saldajām smaržām – nebūt ne! No rīta iepūšot saldas smaržas, dienas gaitā man sāk šķebināt dūšu no tām. Kā jau reiz smējos – man ļoti patīk saldumi, bet pašai vēl saldai kļūt būtu mazliet par daudz!

Šādas smaržas līdz šim vēl nebiju sastapusi, lai gan tās varu jau ierindot savu mīļāko smaržu “topā” (tās atbilst piezemētības pakāpei).

Kopsavilkums: Gan es pati, gan the Body Shop mani jau laicīgi ir apsveicis dzimšanas dienā, pie tam – ar lieliski smaržojošu dāvanu! Noteikti patiks tām, kurām tuvāk sirdij ir piezemētāki, noklusētāki smaržu toņi.


the Body Shop mājaslapa, kurā var iepazīties ar produktu sortimentu

the Body Shop Latvija FB lapa


One thought on “Jauna mīlestība: Red Musk smaržūdens no the Body Shop

  1. Red Musk ir lieliskas smaržas. Tiesa, es lietoju smaržas nevis smaržūdeni, tāpēc būs grūti pateikt cik intensīvs tas ir, jo oriģināli Red Musk ir uzkrītošs aromāts, kas tiešām daudzām atgādinās vīriešu odekalonu. Es gaidu, kad termometra stabiņš noslīdēs līdz – atzīmei dienā un tad šīs atsākšu lietot jau otro ziemas sezonu 🙂

Komentēt

