Kas atrodas aiz Kikasbeautyspot aizsega?

Nu ko, kādu laiciņu jau esmu ieskrējusies blogošanas ritmā un izdomāju, īsi pirms savas dzimšanas dienas, izveidot mazu iepazīšanos ar sevi – meiteni, kas atrodas aiz Kikasbeautyspot aizsega!

Lai arī kā nu tur nebūtu, bet šaubos, ka kāds ir izlasījis “About me” sadaļu, taču tam nav nozīmes – tur es galvenokārt runāju tikai par vienu mazu daļiņu no sevis. Mani neraksturo tikai šis skaistuma blogs, mani raksturo daudz citas lietas, vietas un sajūtas, kas ir manā dzīvē!

Sākšu jau vien ar to, ka mani sauc Kristiāna un es nāku no Ziemeļvidzemes pērles, ziemas galvaspilsētas Alūksnes. Maza, jauka, omulīga pilsētiņa – manas mājas. Alūksnē dzīvojot, tā ir vieta, kur esmu ielikusi pamatus savai esamībai un tam, kāda es esmu šobrīd!

es_1_thekika

Manas dzīves neatņemama sastāvdaļa ir daba, tieši tādēļ man ir milzīgs prieks dzīvojot Mežciemā, Rīgā, jo šeit ir daudz dabas un miera.

Vēl mana dzīve iet roku rokā ar mākslu – daudz laika dzīvojoties Alūksnē, pavadīju tieši mākslas skolā. Tagad man ļoti patīk doties uz izstādēm un vērot dažādus mākslas darbus. Manā pasaulē nav sliktas mākslas – ir māksla, kas mani ļoti uzrunā; ir māksla, kas man patīk; ir māksla, ko es pieņemu; ir māksla, ko es nesaprotu. Lai arī kāda māksla manā uztverē būtu, tā nekad nebūs slikta.

Aizrunājoties par mākslu… Mana cita “es” daļiņa noteikti ir theKika photography, jeb fotografēšana. Ar to nodarbojos daudz ilgāk kā ar šo blogu – tie ir jau seši gadi, ja ne vairāk. Viss aizsākās ne tā, kā jūs varbūt iedomājāties, kad izlasījāt, ka fotografēju. Es nesāku ar pusprofesionālu fotoaparātu un mīlestību pret “smuko migliņu fonā”, kursiem vai pamācības grāmatu pie sāniem. Viss sākās kādā jaukā vasaras dienā, kad uz laukiem biju mistiskā kārtā izdomājusi paņemt ģimenes fotoaparātu līdzi. Skraidot pa pļavām, dzenājot vistas un spēlējoties ar suņiem un kaķiem, es izdomāju pafotografēt visu, ko redzu apkārt – puķes, putnus, dabu; principā jebko, kas atrodams dabā! Protams, viss jau sakņojas tajā, ka es mācījos mākslas skolā, bet otra lieta ir tas, ka sirdī bija vēlme to visu fotografēt. Un tā no tās dienas es joprojām fotografēju, tikai tagad, protams, jau ar savu uzticamo Nikon fotoaparātu. Joprojām pa reizei sev atgādinu, ka galvenais šajā garajā, interesantajā fotografēšanas attīstības ceļā ir nepazaudēt sevi un savu stilu, tas, manuprāt, ir vissvarīgākais! 🙂

Kā jau pēc fotogrāfijām var saprast, man ir mežonīgi čirkaini mati. Un man viņi ļoti patīk un es tos vairs nevēlos taisnot kā tas bija tad, kad biju daudz mazāka. Šī gada pavasarī tos nogriezu daudz īsākus, bet tagad atkal lēnā garā tos ataudzēšu atpakaļ!

Par kosmētiku šajā rakstā traki daudz nerunāšu, jo mans viss šis blogs ir saistībā ar to. Varu tikai minēt to, ka jebkuru labu kosmētikas produktu es novērtēju no visas sirds, jo jau no bērnības mana lielā veselības problēma ir alerģija. Ir reizes, kad tā liek mieru, bet ir reizes, kad ar to ir gana ilgi jācīnās, tieši tādēļ pareiza kosmētikas produktu izvēle ir svarīga! Tāpēc arī tapa šis blogs – iedvesmojoties no savām un manas draudzenes Sanitas sarunām par to, cik grūti ir sadzīvot ar alerģiju, ja apkārt ir smaržīgi un garšīgi kosmētiskie produkti, kas vairo alerģijas esamību.

es_3_thekika

Mana mīļākā krāsa ir zilganzaļa vai arī vienkārši zila/zaļa. Protams, to nevar pateikt pēc mana ikdienas apģērba, jo pārsvarā valkāju melnu vai tumšu apģērbu. Esmu pamanījusi, ka cilvēki uz ielas uz mani savādi atskatās – domāju, ka tas ir vai nu apjomīgo čirkaino matu vai tumšā apģērba dēļ. Melno krāsu īsti nepieskaitīšu pie mīļākajām krāsām, bet tā ir krāsa, kurā jūtos ērtāk un vairāk kā es.

Pievērsīšos mazliet banālākam jautājumam – kāds ir mans mīļākais ēdiens. Vienu konkrētu es jums nenosaukšu, bet varu teikt, ka tas ir māju ēdiens. Arī dzīvojot Rīgā, regulāri saņemu paciņas no mājām, kurā ir dažādi māju labumi – tomāti, puravi, marinētas bietes un kas tik vēl ne! Viss pašu audzēts, pašu kopts, laistīts un pašu ievākts un sagatavots – prieks, prieks, prieks!

Un vēl shoutouts maniem mīļajiem draugiem, manam mīļajam Robertam un manai visvisvsimīļākajai ģimenei, kas ar savu esamību mani ir pilnveidojuši tādu, kāda es esmu patreiz. Tikšanās ar sarunām par dažādām dziļdomīgām tēmām, kopīga muzeju un pasākumu apmeklēšana, ģimenes svētku svinēšana.

Ir vēl tik daudz visādu lietu un dzīves emociju un pieredzes, ko vēlētos šeit izteikt, bet tas nav reāli iespējams darbs. Ceru, ka tagad jums ir radies priekšstats par mani nevis kā par “to meiteni, kas raksta to skaistuma blogu”, bet par mani kā par personību, par cilvēku, par Kristiānu!

Lai jums viss dzīvē izdodas un lai jauka jums šī diena! Veiksmīgi!

P.S. Milzīgs paldies Robertam par veltīto laiku, lai mani safotografētu 🙂

5 thoughts on “Kas atrodas aiz Kikasbeautyspot aizsega?

  1. Tik jauks raksts! Vienmēr interesanti palasīt par blogu autoriem, prieks iepazīties!
    Un pilnīgi piekrītu – sākot lasīt blogus, arī es atklāju sev jaunus produktus uz kuriem pat nepaskatītos alerģijas dēļ.

Komentēt

