Mēneša apskats: Oktobris!

Šis mēnesis, kā jau visi iepriekšējie, ir aizskrējis vēja spārniem. Parādās pirmās zīmes, ka ziemas sezona neizbēgami tuvojas! Kad uz universitāti jādodas agri no rīta, ar prieku noskatos uz salnu kas katru rītu paliek arvien izteiksmīgāka.

Oktobris ir mans mēnesis vien tādēļ, ka nosvinēju savu 21. dzimšanas dienu. Bet šogad oktobris noteikti izceļas ar to, ka tajā koku lapas ir palikušas zeltainas un nav vēl bijis pirmais sniegs (lai gan dzirdēju vienu dienu baumas, ka Alūksnē esot kritušas vieglas, mazas sniegpārsliņas).

Tā kā septembra beigās biju izveidojusi savu pirmo nopietno mēneša apskatu, tad oktobrī esmu jau mazliet piezemētāka šajā jomā, jo dažus savus lielos mīluļus jau esmu atrādījusi.

Tuksa_tara

Salīdzinot ar septembri, oktobra tukšās taras ir krietni mazāk.

image_(1)

  1. Ocean Salt sejas un ķermeņa skrubis no Lush. Lielisks sāls skrubis, kas attīra ādu no netīrumiem un sniedz citrusīgu svaigumu. Par to var vairāk lasīt šeit.
  2. Fresh Natural dezodorants no Nivea. Ak, dezodoranti mūsdienās ir tik daudz un dažādi. Es pieturos pie pārbaudītām vērtībām – Nivea dezodorantiem. Man patīk, ka tiem nav uzkrītoša smarža; tie ir ilgnoturīgi un nerada ķepīgu sajūtu. Un vislabāk dodu priekšroku dezīšiem ar rullīti, jo lietojot pūšamos man rodas diskomforta un sausas ādas sajūta.
  3. Aizsargājošas attīrošās putas no Bioderma Atoderm. Šīs ir tās pašas putas, par kurām rakstīju 2014. gadā! Tā mazliet parēķinot un paskatoties, sanāk, ka šis līdzeklis 500ml pudelītē nokalpoja gandrīz divus gadus (mazliet mazāk; ļoti ekonomiskas). Man šīs attīrošās putas patīk tik ļoti, ka es tās iegādājos jau atkal.

Favoriti

Lūk arī laiks produktiem, kurus šajā mēnesī esmu izmantojusi visvairāk un tādējādi – tie ir šī mana mēneša favorīti.

image_(2) (1)

Kļūstot aukstākam laikam un saulei mēdzot biežāk paslēpties aiz mākoņiem, manas sejas ādas stāvoklis pasliktinās – gan sāk mesties vairāk pumpas, gan arī āda paliek ātrāk sausa. Lūk, šie trīs produkti šajā mēnesī ir man palīdzējuši daudz maz cīnīties ar šīm problēmām.

  1. Catastrophe Cosmetic svaigā sejas maska no Lush. Šo masku lietoju reizēs, kad pumpu un apsārtumu problēmas kļūst nekontrolējamas. Nav tā, ka maska uzreiz atbrīvo seju no minētajām problēmām; tā patīkami nomierina un nostabilizē ādas stāvokli – tādējādi ir vieglāk uzsākt cīņu ar citiem produktiem un situāciju ir iespējams atsākt kontrolēt. Manai sausajai ādai pēc šīs maskas noteikti nepieciešams kāds bagātīgāks krēms, jo āda jūtas mazliet savilkta. Vairāk par šo melleņu masku lasi Lush mājaslapā.
  2. Cold Cream barojošs krēms no Avène Eau Thermale. Par šo vēl neesmu rakstījusi atsauksmi, bet esmu apsolījusies, ka noteikti par to uzrakstīšu vēl atsevišķi. Senāk nezināju, ka Avène produkcija ir domāta sausai un jutīgai ādai… Tikai tad, kad izdomāju paskatīties firmas preču klāstu, uzzināju par šo lielisko faktu! Šis ir tik barojošs krēms, ka to lietoju tikai vakaros, lai uz nakti tas kārtīgi iesūcas ādā. No rīta āda ir pabarota, maiga un ar veselīgu sajūtu. Taču šī krēma visforšākā īpašība – to var smērēt arī uz lūpām. Es nekad nebūtu iedomājusies to uzsmērēt, taču tieši dienā, kad atnāca paciņa ar sūtījumu, man bija beidzies lūpu balzams un lūpas bija ļoti sausas un sprēgājošas. Negribu lielīties, bet man šķiet, ka manas lūpas ilgi nav izskatījušās tik veselīgas un skaistas kā sāku lietot šo krēmu! Esmu pat sabrašojusies iziet no lūpu balzamu komforta zonas un kaut kad iegādāties Avène lūpu balzamu. Beigšu sajūsmināties par šo produktu…Vairāk par šo krēmu būs lasāms tuvākajā laikā!
  3. Pretapsārtuma BB krēms no Bioderma Sensibio. Lūk arī produkts, kuru es tik ļoti vēlējos iemēģināt un nepārtraukti par viņu sapņoju. Arī šis brīnumlīdzeklis stājas rindā uz plašāku atsauksmi. Lai gan pirmajā lietošanas reizē es mazliet vīlos, tomēr beigās sapratu, ka uz manas ādas maģija sāk notikt kādu pusstundu pēc krēma uzklāšanas. Tā kā neesmu teju 100% sedzamības piekritēja, tad esmu ļoti iemīlējusi šo BB krēmu – tas izlīdzina ādas toni. Lietoju to praktiski katru dienu un esmu ļoti apmierināta ar to!

image_(3)

Ķermeņa kopšanā mani rituāli diži nemainās. Dažreiz ziepes nomainu pret dušas želeju un otrādi, ķermeņa krēms praktiski vienmēr ir viens un tas pats uzticamais Bioderma Atoderm.

  1. Fruity Beauty dušas želeja no Lush Kitchen. Šo dušas želeju pasūtīju augusta beigās no Lielbritānijas Lush. Viņi ir izveidojuši ļoti foršu sadaļu “Lush Kitchen”, kur tiek darbināti radošie prātus un veidoti jauni produkti vienā piegājienā mazos daudzumos. Uz šiem produktiem var pieteikties pirms tie tiek izveidoti un kad tie ir gatavi, tos izsūta visiem ieinteresētajiem. Tā lūk es arī tiku pie šīs dušas želejas, kas, diemžēl, nav vairs nopērkama. Tā tiek pozicionēta kā tropiska dušas želeja ar svaigu ananāsu sulu, citronu, laimu un spirtu. Izklausās pēc kāda tropiskā kokteiļa, bet ziniet – kad pirmo reizi attaisīju pudelītes vāciņu, viss ko es sajutu bija burkānu sula. Izklausās smieklīgi, bet es joprojām mazgājoties ar šo dušas želeju, jūtos kā mazgājoties ar burkāniem. Tas nebūt nav slikti, jo redz kā, šajā mēnesī mana roka nepārtraukti sniedzās pēc šī mazgāšanās līdzekļa! Vairāk par Lush Kitchen un šajā brīdī pieejamajiem produktiem šeit.
  2. Red Musk smaržūdens no The Body Shop. Visatšķirīgākais no The Body Shop smaržūdeņiem un vienīgais, kas man tik tiešām iepatikās. Lai gan šo lietoju gandrīz katru dienu, bet smarža tik un tā neapnīk. Par šo smaržūdeni arī esmu uzrakstījusi atsauksmi.

Iedvesma

Šoreiz šajā sadaļā būs runa par vienu konkrētu lietu vai procesu, kas palīdz nomierināties, sakārtot domas un varbūt pat uzlabot garastāvokli.

image_(4)

Pēdējā laikā ļoti populāras ir kļuvušas pieaugušo krāsojamās grāmatas, kurās ir mandalas un dažādi raksti. Nu lūk, arī manā īpašumā šāda grāmata ir nonākusi un esmu bezgala pateicīga savam draugam Robertam, kurš bija pievērsis uzmanību tam, ka nomierināšanās nolūkos esmu pati zīmējusi un krāsojusi laukumus.

Kad man nebija šādas grāmatas, es uz parastas, baltas lapas savilku trīsstūrus, kas kopā veido režģi pa visu lapu un tos sāku krāsot. Nav tā, ka to daru katru dienu – tas noder reizēs, kad jūtos noskumusi, uztraukusies; kad ir sajūta, ka prāts ir haosā un nav nekādas skaidrības no kura gala ķerties klāt darāmajiem darbiem. Protams, krāsošana aizņem laiku, bet tā ir sava veida terapija – krāsojot laukumus un sakoncentrējot domas uz to, kādu krāsu es izmantošu kādā laukumā ļauj sakārtoties arī domām.

image_(5) (1)

Pa šo mēnesi kopš savas dzimšanas dienas esmu paspējusi izkrāsot jau divus zīmējumus. Vismaz labi, ka gramatā šādi zīmējumi ir 100, kas nozīmē to, ka man uz kādu laiku ir nodrošināts krāsojamais materiāls.


Tā kā laiks skrien vēja spārniem, tad jāsāk jau gatavoties ziemas sezonai – drīzumā skaistās, dzeltenās lapas nomainīs pirmās sniegpārslas. Vai jums patīk ziema un vai jūs esat tai gatavi? Kādas sajūtas?


Starp citu, man ir arī konts Instagramā un Facebook lapa… Ja vēlies uzzināt par jaunākajiem bloga ierakstiem un sekot bloga aizkulisēm, tad droši pievienojies sekotājiem! 🙂

One thought on “Mēneša apskats: Oktobris!

  1. Pamatīgi ieintreģēji ar Lush Kitchen – noteikti ieskatīšos viņu piedāvājumā!
    Krāsojamās grāmatas tiešām ir lielisks relaksācijas veids, pēdējā laikā tas ir kļuvis par sava veida “go-to” prāta sakārtošanas līdzekli.

Komentēt

