Atsauksmes: Madara Cosmetics, Mīkstinošs toniks un SOS* mitrinošs krēms

MĪKSTINOŠS TONIKS un INTENSĪVS ĀDAS REHIDRATĀCIJAS KRĒMS no Madara Cosmetics

madara_2_thekika

Sausa un jutīga āda bieži vien rada diskomfortu, tādēļ par tās kopšanas nekad neaizmirstu un to nekad neatlieku, jo tas vienkārši nav iespējams. Ir patīkami atklāt arvien jaunus produktus, kas palīdz šo diskomfortu mazināt!

Šos abus produktus esmu izmantojusi jau kādu mēnesi, praktiski katru dienu – no sākuma attīru seju ar attīrošajām putām (par tām rakstīju jau šeit), tad ar mīkstinošo toniku un beigās uzklāju rehidratācijas krēmu.

madara_4_thekika

Pirms krēma uzklāšanas izmantoju šo mīkstinošo toniku, kas paredzēts sausai vai pat ļoti sausai un jutīgai ādai.

Ziemeļu kumelīte dziļi tonizē, mitrina un maigi nomierina sausu un savilktu ādu. Regulē ādas pH līmeni. Āda kļūst maiga un gluda. Pastiprina mitrinātāja iedarbību.

Pēdējā laikā esmu ļoti skeptiski uzlūkojusi dažādus sejas tonikus, jo esmu iecienījusi krēmveida putojošos, attīrošos līdzekļus. Šis līdzeklis noteikti ir atmetis mani atpakaļ pirms vairākiem gadiem un ieviesis patiesu ticību to iedarbībā.

Līdz šim nebiju lietojusi sejas toniku tieši sausai ādai un tagad es saprotu, cik daudz es esmu palaidusi garām! Zinu, ka ir meitenes, kas kosmētiku dienas beigās noņem ar toniku, taču man tas tomēr šķiet mazliet par knapu, tādēļ izmantoju krēmveida putojošus līdzekļus. Piemēram, lai gan man ļoti patīk tas, kā Madara attīrošās putas notīra kosmētiku, tomēr mana āda jūtas mazliet savilkta pēc tām – palīgā nāk šis te mīkstinošais toniks, ar kuru papildus attīru sejas ādu.

Lielais pluss šim produktam ir tas, ka tas tik tiešām mīkstina sejas ādu un tā jūtas tik maiga un patiesi tīra. Dienās, kad nelietoju kosmētiku, šis toniks ir kā saldais ēdiens ādai! Lasīju gan atsauksmes, kur ir cilvēki, kas gana negatīvi izsakās par šo toniku, bet kopumā es esmu pat ļoti apmierināta ar rezultātu – nav sausās ādas diskomforta sajūtas, āda pat jūtas mazliet mitrināta un attīrīta tā noteikti arī ir (un man šķiet, ka tie arī ir šī tonika galvenie mērķi)!

Runājot par smaržu – nevaru beigt priecāties par Madara Cosmetics produkcijas smaržām! Šis toniks smaržo viegli, gaisīgi un pēc svaigām, vēl nepāraugušām kumelītēm. Tas man tik ļoti atgādina par vasaras laiku, kad mamma palūdz sagriezt kumelītes priekš tējas žāvēšanas laukos. Tā kā esmu lauku bērns, tad šīs smaržas ir tik ļoti sirdij tuvas.

madara_6_thekika

Šo mitrinošo krēmu lietoju gan no rīta, gan vakarā un tas ir paredzēts visiem ādas tipiem.

Atdzīvina nogurušu un dehidratētu ādu, nodrošinot ilglaicīgu mitrināšanu un barošanu. Uzklāj no rīta un/vai vakarā uz tīras ādas vai brīdī, kad āda ir pārāk sausa.

Teikšu godīgi, ka jau kādu pusgadu, ja ne pat veselu gadu, nebiju izmantojusi krēmu, ko lietoju tikai uz sejas – tādēļ forši tā mazliet izkāpt no sejas kopšanas rutīnas.

Ļoti iepriecina krēma iepakojums – trauciņš ir no gana izturīgas plastmasas, tādēļ nav jāuztraucas par to, ka tas var kaut kur piespiesties un krēms izlīs. Tāpat arī man patīk tā forma – to ir ērti iemest kādā somas kabatā vai kosmētikas maciņā.

Kā jau sākumā minēju, šo krēmu lietoju gan no rīta, gan vakarā. Tas jau ir liels pluss, jo parasti vakaros izmantoju barojošākus un taukainākus krēmus, savukārt no rīta – kaut ko mazliet vieglāku, bet tāpat barojošu. Šis krēms ir tam visam kaut kur pa vidu – tas ir barojošs, bet tas nav taukains un ādu neatstāj spīdīgu, kā arī tas momentāli iesūcas ādā. Vakara lieliskā kombinācija ir augstākminētais toniks kopā ar šo krēmu (āda jūtas, mitrināta un pabarota) un no rīta – auksts ūdens, šis krēms un vēlāk arī kāds BB krēms! Lai gan neesmu šo krēmu lietojusi vasaras laikā, kad prasās kādus vieglākas konsistences krēmus, tomēr šis varētu būt viens labs variants! Ir gan reizes, kad ādu tomēr palutinu ar kādu taukaināku krēmu – nu tā, lai var just un redzēt, ka tas ir krēms, ko var uzklāt tikai vakarā, lai pa nakti tas dara brīnumus.

Lai gan jau pēc Biodermas Atoderm līnijas produktu lietošanas izjūtu ādas izmaiņas gan sajūtu, gan vizuālā līmenī, tomēr varu teikt, ka šis krēms ir liekams tādā pat līmenī. Lai gan sākumā lietojot bija sajūta, ka āda tomēr prasa kaut ko taukaināku (pieradums no rutīnas), tomēr vēlāk āda aprada ar šo krēmu un varu teikt, ka uz ādas neveidojas sausie pleķīši un āda ir mitrināta. Pie tam – ja šis krēms tiek ar manu sauso ādu galā gada aukstajā laikā, tad tas jau ir labs rādītājs! 🙂

Par smaržu lieki teikt, ka tā man ļoti patīk – gribētos teikt, ka šis krēms smaržo pēc meža, bet nemācēšu pateikt vai tā varētu būt un kuras sastāvdaļas man varētu radīt šādas smaržu asociācijas.

Nav šaubu, ka šie produkti nokļūst sarakstā, kur gozējas daži citi produkti, kurus mana āda pieņem bez dažādiem blakusefektiem un palīdz man ikdienā justies ērti “savā ādā”.


Madara Cosmetics mājaslapa

Madara Cosmetics Facebook lapa, kurā iespējams sekot līdzi zīmola jaunumiem

Vairāk informācijas par mīkstinošo toniku

Vairāk informācijas par mitrinošo krēmu


*Rakstā minētie produkti ir Madara Cosmetics zīmola piešķirti, taču tas nav ietekmējis manu attieksmi un viedokli veidojot atsauksmi.

 

Komentēt