Atsauksmes: Lush, Roses All the Way ziepes

ROSES ALL THE WAY ZIEPES no Lush

Šis nudien ir ziepju mēnesis – jau otrā atsauksme ir par tām. Šoreiz gan runāšu par smaržīgā Lush ražojumu – rožu ziepītēm ar kaolīnu, kuras pēc katras mazgāšanās reizes paliek arvien gaišākas un gaišākas. Ja kāds no jums zina, kā smaržo Lush svaigā maska Rosy Cheeks, tad jūs noteikti tagad zinat, kā smaržo Roses All the Way ziepes! 🙂

roses_1_thekika

Sākšu jau ar to, ka neesmu īsti dušas želeju cienītāja – tās izmantoju tikai gadījumos, kad man tik tiešām patīk aromāts un esmu diezgan pārliecināta, ka neradīsies alerģija uz ādas. Tieši tādēļ man vislabāk patīk mazgāties ar ziepēm – tās izmantoju gan roku, gan ķermeņa mazgāšanai.

Kad uzzināju, ka šajās ziepītēs galvenās sastāvdaļas ir rozes, jau zināju, ka manai ādai tās ļoti patiks – rozēm piemīt nomierinošs un balansējošs efekts.

Lai gan dodu priekšroku standarta izskata ziepēm (kvadrātainas vai ovālas), jo ar tām tomēr ir ērtāk mazgāties, šoreiz nestandarta ziepju forma nav šķērslis tās izmantot – tā smarža un tas efekts… Nespēju pretoties! Sākumā ir mazliet apgrūtināti tās lietot, bet vēlāk, kad tās jau daudz maz nogludinās, kļūst daudz baudāmāk.

Par smaržu man tik tiešām nav daudz ko teikt – šī nav standarta rožu smarža, šis ir kas labāks. Es gribētu teikt, ka smaržo pēc rozēm ar kādu attālu medus tipa smaržu – uz saldeno pusi. Lai vai kā, man ļoti šī smarža patīk un tā arī saglabājas uz ādas kādu laiku pēc mazgāšanās!

Lai gan esmu lasījusi atsauksmes, kurās cilvēki nav apmierināti ar ziepju putošanos. Es gan negribu piekrist šim apgalvojumam, ka tās neputo, jo man šķiet, ka tās puto tik pat labi kā citas ziepes, ko esmu lietojusi.

roses_3_thekika

Par efektu. Kad sāku lietot jaunas ziepes, vienmēr lielā pārbaude notiek jau pēc pirmās mazgāšanās reizes. Manai ādai nav vēlamas ziepes, kas ādu padara sausu, tādēļ dodu priekšroku vairāk barojošām ziepēm. Roses All the Way ziepes ādu padara maigu un, lai gan krēms pēc tām man noteikti prasās, tomēr tas nav uzreiz pēc noslaucīšanās dvielī. Šīs ziepes, manuprāt, arī nerada savelkošo sajūtu – kopš vienu reizi pamēģināju seju nomazgāt ar šīm ziepēm, to daru joprojām! Lietojot uz sejas nekas nemainās, tik vien cik āda tiek papildus attīrīta. 🙂

Tā gan tāda vizuāli piesaistošā ekstra, bet ar katru mazgāšanās reizi ziepītes paliek arvien gaišākas- sākumā tās ir spilgti rozā, bet vēlāk pāriet gaiši rozā toņos.

Kopsavilkums: Smaržīgas, ļoti jaukas ziepes no Lush valentīndienas kolekcijas. Smaržo pēc saldenām rozēm un smarža uz ādas saglabājas pāris stundas pēc mazgāšanās. Āda paliek maiga un ziepes nerada savilkuma sajūtu – piemērotas sausai, jutīgai ādai. Nestandarta ziepju forma (sirsniņa + roze), bet tas nav šķērslis izbaudīt lielisko smaržu dušā/vannā.

Ja seko man Instagram, iespējams jau redzēji kā izskatās šīs ziepītes jau pēc vairākām mazgāšanas reizēm.


Vairāk info Lush Latvija mājaslapā

Lush Latvija instagram konts


Komentēt

