Mēneša apskats: Marts

Šo ierakstu sākšu uz vairāk sentimentālas un filozofiskas nots – tā vien šķiet, ka paliekot vecākai, laiks sāk skriet arvien ātrāk. Šajā gadā jau izdzīvoti ir trīs mēneši, bet nepamet sajūta, ka vēl tik tikko tika svinēts jaunais gads. Pēdējā laikā mani pārsteidz tik daudz lietas!

Marts bija īpašs mēnesis jau vien ar to, ka pavasara vārdā pārdzīvoju divus nopietnus alerģijas uzplaiksnījumus – ar pirmo cīnījos vairāk par nedēļu, savukārt ar otro sanāca tikt galā daudz ātrāk, pateicoties pāris lietām, kas tiks arī pieminētas mazliet zemāk rakstā! Nav jau tā, ka ar to viss arī beigsies, tādēļ jau morāli gatavojos cīņai ar alerģiju savas labsajūtas un pašpārliecinātības dēļ. Bet nu ķersimies klāt pie marta mēneša kosmētiskajiem sīkumiem!

TUKŠĀ TARA

Sagadījās tā, ka šajā mēnesī, gandrīz vienlaicīgi, beidzās daudzi, ilgi lietoti produkti. Tad nu ķersimies klāt pie čupiņas.

marts_thekika_2.jpg

  1. Krēms no Bioderma Atoderm līnijas. Šis ir pieminēts tik daudz reizes, ka pat nezinu vairs ko komentēt – lielisks krēms, bez kura nespēju iedomāties savu ikdienu. Pirms beidzās šī pudelīte, rezervē stāvēja jau nākamā. Manas sausās, jutīgās ādas glābējs gan sejai, gan ķermenim!
  2. Midnight Recovery Concentrate paraudziņš no Kiehls. Tik daudzi ir runājuši par šo sejas eļļiņu, bet, draudzenes pārliecināta, nolēmu to tomēr izmēģināt. Tā kā āda mēdz niķoties, tad sāku ar paraudziņu drošības labad. Lai gan pēc piecu dienu lietošanas būtiskas izmaiņas nemanīju, tomēr āda palika maigāka (tas noteikti sasaucas arī ar attīrīšanās kūri, par kuru runāšu iedvesmas sadaļā). Manai sausajai, jutīgajai ādai šis patika!
  3. Mīkstinošais toniks sejai no Madara Cosmetics. Viens no labākajiem tonikiem, ko jebkad esmu lietojusi. Ļoti piemērots sausai ādai. Parasti to lietoju pēc tam, kad esmu noņēmusi kosmētiku – atsvaidzinošs un mīkstinošs toniks. Lieki piebilst, ka smarža tam ir debešķīga! Vairāk par to var izlasīt šeit.
  4. Micelārā ūdens H2O paraudziņš no Bioderma Sensibio līnijas. Šo micelāro ūdeni biju lietojusi tikai esot ciemos (kad līdzi nav kosmētikas noņēmēja), līdz ar to nebija radies konkrēts priekšstats par produktu un tā nepieciešamību. Tā kā tiku pie paraudziņa, bija iespēja to izmēģināt lietojot ikdienā. Lieki teikt, ka man tas ļoti iepatikās gan kā kosmētikas noņēmējs, gan kā attīrošais līdzeklis sejai pēc kosmētikas noņemšanas.
  5. Red Musk smaržūdens no The Body Shop. Šis aromāts bija kļuvis jau par manu ikdienas būtisku sastāvdaļu. Tā kā neesmu īpaši saldo aromātu cienītāja, tad šis smaržūdens bija vispiemērotākais no TBS smaržu sortimenta. Man ļoooti patīk vairāk piezemēti, piesātināti, pat smagnēji aromāti (protams, ir arī pāris saldie aromāti, kurus varētu pieskaitīt kā izņēmumus). Nav divu domu, ka šo iegādāšos atkārtoti. Vairāk šeit.
  6. Lord of Misrule dušas želeja no Lush. Šī dušas želeja jau bija parādījusies decembra mēneša apskatā arī tukšās taras sadaļā. Ziemassvētku laiks ir beidzies, kas nozīmē, ka arī vairs nav iespējas šo dušas želeju iegādāties veikalos. Lieliska, piezemēta smarža, kas ir vairāk piemērota gada aukstākajiem mēnešiem.
  7. Dušas eļļas paraudziņš no Biodermas Atoderm līnijas. Šis produkts ir papildinājums Biodermas Atoderm sērijai – dušas eļļa, kas attīra un reizē mitrina sausu, atopisku ādu. Pēc paraudziņa (vienas mazgāšanās reizes) grūti izteikt savu viedokli par tā efektivitāti. Tā kā man jau gatavībā stāv 200ml pudelīte, tad arī tās lietošanas laikā vai pēc tā būšu spējīga izteikt savu viedokli.
  8. Fruity Beauty dušas želeja no Lush. Šo dušas želeju pasūtīju jau sen Lush Kitchen sadaļā. Lai gan tā tiek pozicionēta kā tropisks kokteilis, tomēr man tā vairāk pēc smaržas atgādina burkānu sulu (lai gan sastāvā burkānu nav). Svaiga smarža, lietoju mazgāšanās reizēs, kad gribās pasapņot par siltu laiku. Sākumā pie īpatnējās smaržas bija jāpierod, bet vēlāk jau smarža iepatikās tik ļoti, ka roka visu laiku sniedzās tieši pēc šīs dušas želejas.

FAVORĪTI

Šajā mēnesī ir sanākuši arī pāris jaunatklājumi, kas ienākuši manā ādas kopšanas rutīnā un savas labsajūtas uzlabošanā.

marts_thekika_3.jpg

  1. Micelārais ūdens H2O no Bioderma Sensibio līnijas. Pēc paraudziņa izlietošanas sapratu, ka man šis micelārais ūdens ir nepieciešams lielākā tilpumā. Lieliski attīra seju no kosmētikas un netīrumiem. Bez smaržas, bez krāsas – kā ūdentiņš. Tā kā man ir gan sausa, gan jutīga āda, tad Atoderm līnijas produkciju paralēli kopā lietoju ar Sensibio līnijas produktiem. Vienā no alerģijas uzplaiksnījumiem pamēģināju seju tīrīt tikai ar micelāro ūdeni – patika atsvaidzinošais efekts!
  2. Don`t Look at Me svaigā sejas maska no Lush. Esmu izmēģinājusi dažādas Lush svaigās sejas maskas – kopš tās atklāju, to uzklāšana ir kļuvusi par veselu procedūru. Lai vai kā, ir bijušas maskas, kas vairāk vai mazāk patikušas, bet šī te stāv pāri visām. Dzirdēju, ka cilvēki saka, ka šī ir pārvērtēta, citi tai pat laikā ļoti slavēja… Tā nu izmēģināju. Manai sausajai ādai, iespējams, vispiemērotākā svaigā sejas maska – maigs skrubītis + sviestiņš, kas pabaro, mitrina un samīkstina ādu. SUPER! Drīzumā būs arī atsauksme par šo masku 🙂
  3. Colon Clean Junior šķiedrvielu komplekss no Lotos Pharma. Šis ir mans vislabākais jaunatklājums pēdējo gadu laikā. Izgāju 10 dienu kursu, iemaisot pulverīti ūdenī un izdzerot aptuveni 20-30 minūtes pirms ēdienreizes (lietoju to no rīta un vakarā). Tā kā mani bija piemeklējis otrais alerģijas uzplaiksnījums, bija interesanti vērot, kā ar šī šķiedrvielu kompleksa palīdzību sejas āda ļoti manāmi attīrījās un palika ļoti maiga. Labsajūta arī manāmi uzlabojās. Līdz šim organismu atrtīrīju tikai ar dažādām tējām (īpaši alerģijas laikā senāk dzēru atīrošās tējas), bet rezultāts ir daudz uzskatāmāks tieši pēc šī šķiedrvielu kompleksa lietošanas. Negribu izklausīties pārlieku glaimojoša, bet tomēr nevaru nepateikt – man tik sen nebija bijusi tik gluda un tīra sejas āda, tagad ir ļoti liels prieks uzklāt tonālo krēmu uz daudz maz līdzenas ādas!
  4. Ženšeņa acu krēms no Natura Siberica. Šo ieliku favorītos vien tādēļ, ka pirmo reizi sāku lietot acu krēmu un esmu sajūsmā! Kad uz plakstiņiem no alerģijas veidojas apsārtums un nieze, āda ļoti ātri paliek sausa. Līdz šim parasti smērēju vien to pašu Atoderm krēmu, bet acu krēms noteikti sniedz noturīgāku efektu. Acu krēmu iegādājos tādēļ, ka zem acīm jau ir izveidojušās mazas krunciņas (tas laikam no pārlieku daudz smaidīšanas :D), bet, sākot to lietot, sapratu, ka līdz tam mirklim man patiesi bija nepieciešama tieši intensīvāka mitrināšana.
  5. Match Perfection tonālais kēms no Rimmel. Šis ir mans vis-vis-vismīļākais tonālais krēms, kas manai ādi patīk. Lai gan šim ir pamainījusies formula (jo konsistence ir biezāka) un vienu brīdi to turēju aizdomās par alerģijas izraisīšanu, beigās viss izvērtās daudz pozitīvāk kā iecerēts. Esmu iemanījusies operēt ar jauno konsistenci un esmu ļoti priecīga, ka pirms pāris gadiem atklāju šo tonālo krēmu! Cenšos saņemties plašākai atsauksmei! Sena atsauksme no bloga pirmsākumiem [EN]. 
  6. Creamy Cocoa lūpu balzams no Badger Balm. Par šo man arī nav daudz komentāru – old but gold. Kā jau simtām reižu esmu trallinājusi – Badger Balm lūpu balzami man ir otrie tuvākie lūpu sadziedēšanā un uzturēšanā. Šajā mēnesī visvairāk izmantoju tieši bezsmaržas, klasisko kakao sviestiņa lūpu balzamu. Atsauksme šeit.
  7. Vates diski. Šis punkts kādam var šķist smieklīgs (un nē, nav tā, ka es tādus pirmo reizi atklāju), bet atkāpjoties no “vates disku rutīnas” izdomāju pamēģināt mazliet savādāka veida. Līdz šim biju lietojusi tos, kurus var sadalīt divās daļās, jo viņi nav sakompresēti. Atklājot šos tā vien šķiet, ka esmu atklājusi jaunu pasauli! Ar sakompresētajiem ir daudz vieglāk darboties, jo tie nepajūk ārā ne ņemot ārā no iepakojuma, ne arī tad, kad jau tiek attīrīta seja.

IEDVESMA

Pavasaris principā jau klāt (nu, varbūt vēl tomēr mazliet, mazliet kavējas) – paliek siltāks, saulīte sāk vairāk spīdēt… Tieši tādēļ jānodrošinās ar dažādām saulesbrillēm. Dažreiz uznāk laiki, kad dažādas saulesbrilles ir mana vājība, bet principā pēdējos gadus man ļoooti patīk lielas, apaļas saulesbriles. Pirms daudziem gadiem, ļoti sev vēlējos Džona Lenona tipa brilles, bet katru reizi piemērot, sapratu, ka manai diezgan apaļīgajai sejai tādas nepiestāv – seja izskatās milzīga un brilles izskatās vienkārši smieklīgi. Tā nu mērot, meklējot, uzgāju lielās, apaļās saulesbrilles… Un ziniet? Pašlaik es tās nemainītu ne pret vienām citām.

12932709_1057253167646249_4292266696643989183_n

Lai jums skaists pavasaris! 🙂


Mans instagram konts

Mana FB lapa


4 thoughts on “Mēneša apskats: Marts

Komentēt

