Iepazīšanās ar NYX

Nu jau pirms vairāk kā nedēļas man, kopā ar daudzam citām blogkolēģēm, bija iespēja apmeklēt kosmētikas zīmola NYX rīkoto pasākumu. Pirms pasākuma man bija nopietna un izšķiroša diena – aizstāvēju savu bakalauru, tādēļ pasākums bija kā dāvana par padarīto un aizstāvēto darbu!

Daudz nevilcināšos pie vispārīgas informācijas par pasākuma gaitu, jo viss, ko es spēju pateikt – pasākums bija ļoti iedvesmojošs un aicinošs eksperimentēt un nebaidīties spēlēties ar krāsām, tekstūrām un visā kopumā – ar kosmētiku. Lieki teikt, ka pēc pasākuma es staroju un nespēju sagaidīt, kad tikšu mājās un varēšu sākt eksperimentēt ar dažādiem tēliem.

Lai gan iesoļojot skaistuma pasaulē par NYX biju daudz dzirdējusi, tomēr šī bija mana pati pirmā saskaršanās ar produktiem reālā dzīvē, aci pret aci. Principā, NYX ražo profesionālu dekoratīvo kosmētiku par pieejamām cenām – līdz ar to tiek iegūta kvalitatīva kosmētika, kas “nesit pa maciņu”. Un jā, labās ziņas ir tādas, ka NYX Latvijā restartējas, kas nozīmē to, ka produkcija būs pieejama plašākā klāstā un, visdrīzāk, vienuviet!

Man ir patiess prieks, ka NYX Baltics komanda uzaicināja arī mani uz šo pasākumu, kā arī prieks bija iepazīties ar pāris blogerēm reālā telpā 🙂 Taču tagad ķersimies pie maniem pirmajiem NYX produktiem un pirmajiem iespaidiem!

nyx_thekika_1

1. Soft Matte Lip Cream tonī 29, Vancouver. Matēta lūpu krāsa ar debešķīgu kūciņu smaržu. Uzklājas vienmērīgi ar bagātīgu toni – kad nožūst, protams, lūpukrāsa kļūst matēta. Tā kā uz lūpukrāsām neesmu uz tu, vēl ir nopietni jātrenējas šo uzklāt. Man ļoooti patīk šis tonis, tomēr ikdienā to nespētu lietot – tas man noteikti paliek priekš radošām izpausmēm un tumšiem, spēcīgiem tēliem.

nyx_thekika_5

2. Butter Gloss tonī 21, Raspberry Tart. Šo es nosauktu par lūpu spīdumu ar pigmentētu toni. Lai gan fotogrāfijā tonis izskatās vairāk rozīgs, tomēr tas ir vairāk uz violeto pusi. Šis, no visiem maniem NYX lūpu produktiem, patīk vislabāk – lai gan tas piešķir toni, tomēr tas nav tik uzkrītošs. Un, starpcitu, no sākuma man bija tik ļoti bail lietot šos lūpu produktus – manas lūpas ļoti reti draudzējas ar lūpu produktiem un NYX produkti ir izturējuši pārbaudi, un esmu pārsteigta un ļoooti priecīga!

nyx_thekika_4

3. Butter Gloss tonī 18, Cupcake. Šis ir no tās pašas sērijas, no kuras ir iepriekšējais lūpu spīdums, tikai šis ir bezgala koši rozā. Kad pirmo reizi to uzklāju uz lūpām, pasmējos par sevi, cik “saldi” izskatos. Manuprāt, lielisks tonis vasarai – gaišs, diezgan košs un spīdīgs. Šo, tāpat kā matēto lūpu krāsu, diezvai spētu ikdienā nēsāt, bet kas zin, varbūt tomēr iepatiksies! Aizmirsu pieminēt, ka Butter Gloss lūpu spīdumi arī smaržo pēc kūciņām – ņam!

nyx_thekika_3

4. Color Mascara tonī 06, Mint Julep. Ak, kad pirmo reizi ieraudzīju šo skropstu tušu, nespēju to izlaist no sava redzesloka – tuša manā mīļākajā krāsā, kāpēc ne? Vairākas reizes šai rinķoju apkārt un beigās, protams, to arī paņēmu. Mani ļoti uzrunāja, ka krāsainās tušas visas bija pastelīgos toņos – dažādas iespējas eksperimentēt ar krāsām un tēliem. Esmu pārsteigta par tušas pigmentāciju – pēc 2-3 uzklāšanas reizēm skropstas ir pilnībā zilganzaļā tonī. Man gan ļoti neiet pie sirds birstīte, kas nevienmērīgi uzklāj krāsu uz skropstām, bet to esmu labojusi jau, izmantojot kādas savas vecās tušas birstīti (vispirms, protams, to nomazgājot). Protams, nezinu kā lai komentē tušas notīrīšanas procesu (man vēl ir jāatkož kā notīrīt skropstas bez liekām raizēm), bet varu teikt, ka šī tuša noteikti ir ūdens izturīga. Esmu vēl lielākā sajūsmā kā tad, kad iegādājos šo tušu 🙂

nyx_thekika_6

5. Hot Singles eyeshadow tonī 23, Showgirl (oranžīgā) un 06, Bad Seed (sarkanīgā). Esmu iesēdusies tik smagā acu ēnu rutīnā (principā pārtieku tikai no MUA, Undress Me Too paletes), ka ieraugot dažādus, neparastus toņus NYX pop-up veikaliņā nespēju atturēties. Mirdzošās, siltās toņkārtas ēnas man vienmēr būs topā, savukārt sarkanās acu ēnas vēlējos jau sen iegādāties, lai veidotu košus koptēlus. Pigmentācija ir fenomenāla, salīzinoši ar manu veco, labo MUA paleti – nekas nenobirst, viss turās vietās (jo parasti esmu par slinku, lai lietotu acu ēnu bāzi, bet nekas, pienāks laiks, kad labošos).

nyx_thekika_7

Lai gan tikai tik tikko esmu iepazinusi NYX, tomēr es jau esmu gatava atzīties mīlestībā. Visi šie produkti sniedz iespēju eksperimentēt un uzdrošināties krāsot ārpus robežām – kā jau minēju, dažādas krāsu variācijas, dažādas tekstūras un arī pielietojumi.

Tagad atliek tikai uzdrošināties un nezaudēt iedvesmu ❤

Kādi ir jūsu mīļākie NYX produkti, kurus varētu ieteikt citiem? 🙂


NYX Baltics facebook lapa

NYX Baltics Instagram konts, kurā var iegūt bezgala daudz iedvesmas


5 thoughts on “Iepazīšanās ar NYX

    1. Līdz šim biju pamanījusi Douglas veikalos, taču nekas diži neuzrunāja no piedāvātā klāsta.
      Minimālisms ir laba lieta, bet katram savs – lai gan ikdienā lietoju kosmētiku neitrālos toņos, tomēr fotografējot fotosesijām vai realizējot kādas trakas idejas, koši toņi kosmētikas makā nenāk par sliktu 🙂

  1. es laikam sārtas ēnas uz acīm mazāk spētu lietot, jo citreiz ar tādam jau no pamostos, jo acis sakairinātas un apsārtušas 😀
    NYX ir interesants zīmols un es nevaru sagaidīt, kad ar jaunu vēsmu NYX spēs sevi pierādīt, jo tas, kad viņi ienāca klusiņām Douglas veikalos, nav vispār NYX stilā 😉

Komentēt

