Mēneša apskats: Maijs

Sveicināti jau jūnijā! Ir jau pagājušas 15 dienas kopš maija beigām, bet maija apskatu publicēju tikai tagad. Kā jau visiem pēdējiem rakstiem, mana attaisnošanās ir strādāšana pie bakalaura darba, jo tā patiešām arī ir. Bet kādēļ pārējās 15 dienas? Pabaudīju mazliet brīvības un gaidīju iedvesmu apskata fotogrāfiju veidošanai.

Maijs bija tik darbīgs mēnesis, ka tukšīšu diezgan daudz, favorītu skaits nokritis līdz minimumam un jaunumi ir bijuši iepriecinoši. Bet nu, ko nu tur daudz ar vispārīgiem paskaidrojumiem – laiks ķerties sīkākai izpētei!

TUKŠĀ TARA

Maija mēnesī tika izlietoti daudz labu produktu, par kuriem līdz šim blogā vispār neesmu runājusi un, protams, arī produkti, par kuriem nespēju beigt vien runāt.

maijs_4_thekika

1. Paštaisīts piparmētru skrubis. Par šo skrubīti rakstīju Lotos Pharma pavasara pasākuma atskatā, kurā minēju arī to, kā pavisam vienkārši, mājas apstākļos, izveidot sev tīkamu ķermeņa skrubi. Gribu gan atgādināt, ka ļoti ilgi paštaisītus skrubjus nav vēlams turēt – manējais uz beigām jau bija sablīvējies un mazliet sacietējis.

2. Cold Cream no Avene. Ak, cik ļoti es nožēloju to, ka sāku šo krēmu lietot pirms to safotografēju. Biju solījusi atsauksmi, bet alumīnija iepakojuma dēļ (lietošanā tas sāk locīties un nepievilcīgi izskatīties) fotogrāfijas nebija iespējams iegūt. Lai vai kā, par šo esmu ļoti lielā sajūsmā – gada aukstāko mēnešu must have. Tiem, kam nepatīk biezas konsistences krēmi, šis nebūs piemērots, bet manai sausajai ādai, jo īpaši tad, kad ziemas laikā prasās kaut kas “treknāks”, šī ir patiesa pērle. Vēl viens pluss? Es to varu pat ziest uz savām jutīgajām lūpām un tās netiek kairinātas, tieši otrādi – sadziedētas.

3. Hydra Expert micelārais ūdens jutīgai ādai no Eveline Cosmetics. Šo, patiesībā, lietoja mana mamma, bet kad tas sāka iet uz beigām (un mājās nebija attīrošo līdzekļu), sāku lietot arī es. Patīkams, bez smaržas, viegls, āda nepaliek lipīga. Ja man būtu jāizvēlās starp Loreal micelāro ūdeni un šo te, noteikti dotu priekšroku šim te! Nevaru apgalvot, ka šis ir labāks par Biodermas micelāro ūdeni, bet efekta ziņā ir gana līdzvērtīgi – vienīgā atšķirība, protams, ka Eveline micelārais ūdens būs draudzīgāks maciņam!

4. Cocoa Butter lūpu balzams no Badger (Cool Mint). Atvēsinošs piparmētru balzams par kuru esmu sajūsmā – kā jau visiem citiem Badger Cocoa Butter lūpu balzamiem!

5. Anti-grease sausais šampūns no Syoss. Šo iegādājos pagājušajā gadā, dodoties uz Positivus festivālu un festivālu vasarām sausie šampūni ir zelta lieta! Man šis tā īsti līdz galam nepatika smaržas dēļ – efektu sniedz (tiesa gan, mani čirkainie mati dienas laikā traki savēlās un sapinkojās), bet smarža ir daudz par spēcīgu; teiktu, ka smaržo pēc citronzāles pārāk lielā koncentrācijā.

6. Karma cietās smaržas no Lush. Nezinu vairs ko lai par šīm saka – lieliskas smaržas ar piezemētu aromātu. Viens vārds – mīlu!

7. Vita roku un kāju krēms no Spodrības. Klasisks krēms, ko atminos jau no bērnības. Šis ir palicis vienīgais, no kura man nesāk niezēt rokas – lai arī kā es mīlētu Auzas un Smiltsērkšķu smaržas, tomēr tos lietot vairs nevaru. Šim arī ir ļoti jauka, skujkoku smarža – noteikti ne visiem patiks. Kā jau klasika – ir labs, forši mitrina.

8. Don`t Look At Me svaigā sejas maska no Lush. Viegls, bet efektīvs skrubītis ar sviestiņu, kas galu rezultātā sejas ādu attīra no atmirušajām ādas šūniņām un pie reizes arī mīkstina, mazliet mitrina ādu. Vispiemērotākā svaigā sejas maska mania sejas ādai no Lush sortimenta.

9. Daudzfunkcionāls, antiseptisks krēms no Himalaya. Šis man vienmēr būs pa rokai – to lietoju kad ir kādas brūces, nobrāzumi vai alerģiskie izsitumi. Mazina gan niezi, gan arī apsārtumus. Var lietot gan uz ķermeņa, gan uz sejas.

FAVORĪTI

Maijā nekas daudz nepārsteidza un favorītu sadaļa turpina iezīmēties minimālistiskā stilā.

maijs_3_thekika

1. Greipfrūtu smaržas no Stenders. Lai gan sākumā šķita mazliet par saldenu, tomēr beigās ļoti iepatikās šīs smaržas un visu mēnesi tās vien lietoju. Ļoti svaigas, ar citrusīgām notīm – ļoti vasarīgs aromāts.

2. Atoderm dušas eļļa no Bioderma. Mitrinoša dušas eļļa īpaši piemērota vasaras laikam, kad jau tā sausā āda nemēdz kļūt vēl sausāka. Noteikti gada siltāko mēnešu produkts – mitrina, mīkstina ādu un pēc dušas nav jāskrien smērēt krēms virsū. Atsauksme šeit.

3. Xyli White kanēļa zobupasta no Now Foods. Kad ieraudzīju, ka šī zobu pasta stāv mājās, ļoti sapriecājos, bet tajā pat laikā lūkojos uz to ļoti skeptiski – kanēlis kā zobu attīrīšanas un mutes atsvaidzināšanas līdzeklis? Bet jau pēc pirmās lietošanas reizes manas domas mainījās un esmu sajūsmā! Mutes dobumu attīra lieliski, sniedz arī mazu svaiguma sajūtu un garšo pēc kanēļa.

JAUNUMI

Maija jaunumi sastāv no ķermeņa ādas kopšanas produktiem. Visus no tiem esmu iemēģinājusi un varu sniegt mazu ieskatu pirmajos iespaidos.

maijs_2_thekika

1. Detox ķermeņa skrubis no Stenders, Tvirtuma nostiprinošās līnijas. Nespēšu apgalvot, ka skrubis tiešām padara ādu tvirtāku, tomēr visādi citādi šis ir lielisks – pirmo reizi pasmaržojot gribās teikt, ka smaržo pēc piparmētrām, taču pasmaržojot vairākas reizes, sāk jau mākt šaubas. Kopumā smarža ir svaiga un pats skrubis lieliski attīra un arī atsvaidzina ādu. Esmu ar visām četrām PAR ķermeņa skrubjiem un šis mani noteikti iepriecināja!

2. Ķermeņa kontūru nostiprinošs serums no Stenders, Tvirtuma nostiprinošās līnijas. Vieglas konsistences, mitrinošs krēms (serums). Smarža šim ir tāda pati kā skrubim, kā arī šis noteikti atsvaidzina ādu. Par mitrināšanu esmu pārsteigta, jo likās, ka sausai ādai ar šo būs stipri par maz. Protams, domājot ilgtermiņā, domāju, ka ziemas laikam šis sausai ādai īsti nederēs, tomēr vasarai – kā radīts! Smarža uz ādas pāris stundas saglabājas, kas arī ir ļoti forši.

3. Karalisko ogu matu maska (visiem matu tipiem) no GZEL for Natura Siberica. Ikdienā, matu kopšanas procedūrās ļoti reti izmantoju matu kondicionierus (noteikti ne tik daudz, cik senāk) un matu maskas praktiski vispār neizmantoju. Tā nu pienāca mirklis, kad izdomāju iziet mitrinošo kursu matiem un manā redzeslokā nonāca šī matu maska. Smaržo debešķīgi, bet neesmu pārliecināta, ka šī maska sniedza acīmredzamu efektu. Protams, pēc lietošanas mati ir mīksti un smaržīgi, tomēr tādu radikālu, universālu atšķirību neredzu.

4. Fresh Flower dezodorants no Nivea. Šis ir viens no veidiem, kuru līdz šim nebiju izmēģinājusi. Caurspīdīgs, ar svaigu, bet saldenu ziedu aromātu. Smarža man tik ļoti nepatīk kā citiem Nivea dezodorantiem, tomēr efektivitātes ziņā – neaizstājams. Tāpat arī iegādājoties šo dezodorantu man nāca līdzi mazs testerītis jaunajam dezodorantam – Protect & Care. Lai gan tam ir balta konsistence, tomēr nenovēroju, ka tas smērētu drēbes; smarža mazliet vīrišķīga, bet tomēr kaut kas man tajā ļoti iepatikās. Nesanāca nofotgrafēt, jo nodevu to lietošanā draugam.

5. Greipfrūtu smaržas no Stenders. Godīgi sakot, es vairs neatceros vai tiešām maijā šīs smaržas saņēmu, bet lieliskas, svaigas un vasarīgas smaržas. Protams, kā jau greipfrūtam, gaidīju ko rūgtenāku (jo tas vairāk velk uz saldenu smaržu), tomēr man ļoti iepatikās!

6. Sibīrijas ciedru eļļas ķermeņa sviests (sausai, jutīgai ādai) no Planeta Organica. Nu, šis ir patiesi sviests un ne šī vārda labākajā nozīmē. Jūs nespējat iedomāties, cik ļoti esmu vīlusies šajā ķermeņa sviestā. Veikalā pasmaržojot un izvēloties liku milzīgas cerības. Jau pirmajā vakarā pēc dušošanās nolēmu iemēģināt – sāku ziest vēl uz siltas ādas šo ķermeņa sviestu un cenšoties to iestrādāt kārtīgi ādā tas sāk rullēties nost. Pirmajā reizē nodomāju, ka to kaut kādā veidā ziežu nepareizi. Lieki teikt, ka visas pārējās reizes to mēģinot iestrādāt ādā, viss ir beidzies ar sabeigtu garastāvokli – vienalga, zied rītā vai vakarā, rullējas nost tik un tā. Godīgi sakot, man pat vēl joprojām ir žēl to septiņu eiro, ko es iztērēju nopērkot šo nelietojamo sviestu! Lai arī cik Planeta Organica ražo labus šampūnus un kondicionierus, tad nu tagad man ir radies priekšstats par mazliet citiem zīmola produktiem.


Lai gan sanāca mēneša apskatu beigt uz negatīvas nots, tomēr maijs bija ļoti krāšņs, bet tai pat laikā uztraukumu pilns mēnesis.

Vai esat lietojuši kādu no minētajiem produktiem – kādas ir jūsu atsauksmes?


Bloga Facebook lapa, kurā iespējams sekot līdzi jaunākajiem ierakstiem un citām lietām, kas saistās ar šo blogu;

Kikasbeautyspot Instagram, kurā ievietoju fotogrāfijas ar jaunākajiem produktiem, makeup tēliem un visu citu!

Komentēt

