Atsauksmes: Attirance, Sejas kopšanas komplekts ar ābolu ekstraktu

SEJAS SKRUBIS, ATTĪROŠĀS PUTAS, DIENAS UN NAKTS KRĒMS AR ĀBOLU EKSTRAKTU SAUSAI ĀDAI no Attirance Cosmetics

Pēdējās nedēļas ir bijušas tik trakas un piepildītas ar dažādiem svētkiem, braucieniem un darbiņiem, ka galīgi vairs neatlika laika blogam. Te nu es esmu ar pamatīgu pieredzes stāstu bagāžu par Attirance zīmola sejas kopšanas komplektu ar ābolu ekstraktu, kas paredzēts sausai sejas ādai.

Par Attirance Cosmetics biju tikai dzirdējusi nostāstus un, teikšu godīgi, nekad nebiju iegriezusies viņu veikalā – tik gaiši, grezni un vēl jo vairāk – smaržīgi! Un pats labākais, ko nebiju iepriekš nemaz zinājusi – Attirance Cosmetics nāk no Latvijas.

Visai šai kolekcijai kopējā iezīme ir tā, ka tās galvenā sastāvdaļa ir ābolu ekstrakts. Tieši šī sastāvdaļa tad arī sniedz visai kolekcijai dabīgu ābolu aromātu. Godīgi sakot, lai gan āboli man garšo, tomēr tos lietoju uzturā tikai pēc garastāvokļa – tāpat arī ar šo smaržu – ir reizes, kad man smarža šķiet patīkama, atsvaidzinoša un neuzbāzīga, savukārt ir reizes, kad aromāts galīgi neiet pie sirds.


2_attirance_thekika

ATTĪROŠAS SEJAS PUTAS

Attīrošas putas sejas kopšanai ar ābolu aromātu. Sejas mazgāšanas līdzeklis ikdienas lietošanai, kas attīra ādas faktūru, samazina poras un rada svaigumu sajūtu. Produkta sastāvā esošais ābolu ekstrakts sniedz enerģiju, relaksē un uzlabo pašsajūtu. Sejas putas satur salvijas ekstraktu, kas aizkavē ādas novecošanos. Sastāvā esošā vīnogu kauliņu eļļa nomierina sausu un jutīgu ādu, kā arī uzlabo tās elastību. Regulāra sejas putu lietošana ādu padara starojošu, veselīgu un jauneklīgu.

Pret attīrošajām sejas putām izturos visai piesardzīgi pēc Madara Cosmetics pieredzes (nav tā, ka kaut kas traks notika – vienkārši nebija paredzēts manam ādas tipam), tādēļ šo pašā sākumā visu laiku atliku lietošanai “uz vēlāku”. Beigu beigās sapratu, ka vēlos lietot visus ābolu kolekcijas produktus kopā, lai redzētu to savstarpējo mijiedarbību.

Kā jau vienmēr – sākšu ar iepakojumu. Ļoti patīkams, gaumīgs un praktisks, jo veidots no cietās plastmasas, kas attiecīgi sniedz drošības sajūtu ceļojot un to pārvadājot no vienas vietas uz citu.

Man vienmēr ir svarīgi, lai attīrošie līdzekļi spēj tikt galā arī ar kosmētiku, tādēļ šīs attīrošās putas mani ļoti iepriecināja – tās lieliski attīra ādu no kosmētikas, kā arī (liels pluss), notīra skropstu tušu bez asarojošām un apsārtušām acīm.

Konsistence ir maiga, ļoti patīkama – sākotnēji var šķist, ka tas nu nemaz neko neattīrīs, bet tieši tas man šāda veida produktos (kas uzreiz no pudelītes nāk ārā putu veidā) ļoti patīk.

Bet vislielākais pluss noteikti ir tā sajūta pēc sejas attīrīšanas. Sākotnēji, kā jau arī iepriekš minēju, roka nemaz nesteidzās pēc šīm putām, jo bija bail, ka pēc tā lietošanas būs savilkuma, sausināšanas sajūta. Šīs putas mani pārsteidza ar tieši pretēju efektu – nav ne savilkuma, ne sausuma sajūtas. Pēc šīm putām man nav jāuztraucas, ka tūlīt pat pēc sejas attīrīšanas jāskrien uzziest kāds treknāks krēms, lai nokļūtu atpakaļ komforta zonā.

Man nepieciešami 2-3 pumpīši, lai kārtīgi attīrītu sejas ādu. Lai gan tas varētu šķist daudz, ņemot vērā, ka gandrīz mēnesi esmu to lietojusi, pudelītē vēl ir gana daudz produkta.

Nevaru neko apgalvot par poru samazināšanu un jauneklīgāku izskatu, tomēr zinu, ka tas sniedz svaigumu, piedod ādai arī dzīvīgumu un arī nomierina sausu, jutīgu ādu. No visas šīs kolekcijas šīs putas man bija lielākais pārsteigums un atklājums!


5_attirance_thekika

SEJAS SKRUBIS

Sejas kopšanas līdzeklis, kas attīra ādas faktūru, samazina poras un rada svaigumu sajūtu. Produkta sastāvā esošais ābolu ekstrakts sniedz enerģiju, relaksē un uzlabo pašsajūtu. Sejas skrubis satur salvijas ekstraktu, kas aizkavē ādas novecošanos. Sastāvā esošā vīnogu kauliņu eļļa nomierina sausu un jutīgu ādu, kā arī uzlabo tās elastību. Lieto vienu līdz divas reizes nedēļā, uzkājot uz sejas ādas ar viegli masējošām kustībām. Sejas apstrādei izmanto apmēram pus tējkaroti līdzekļa. Pēc uzklāšanas ļauj līdzeklim trīs minūtes iesūkties ādā, un pēc tam noskalo. Pēc noskalošanas ādu nosusina ar dvieli un uzklāj sejas krēmu. Regulāra sejas skrubja lietošana palīdz ādai atbrīvoties no atmirušajām šūnām un veicina citu ādas kopšanas līdzekļu labāku uzsūkšanos. Āda tiek mīkstināta un tonizēta.

Ja sejas attīrošās putas radīja manī bažas, tad uz sejas skrubjiem es vienmēr lūkojos skeptiski. Skrubjos vados pēc principa – jo rupjāks, jo labāks.

Šim skrubim trauciņš ir nu tik glauns, ka to gribās turēt tik vien uz spoguļa, lai tas priecē acis – tiešām skaisti! Trauciņš ir gana smags, jo ir no stikla, kas liek man domāt, ka produkts trauciņā saglabājas svaigs.

Atskrūvējot vāciņu un ieraugot skrubi mana skepse saglabājās – skrubis ir smalks un izskatās pat, ka vienā masā. Uzklājot uz sejas, skrubējošajām daļiņām pamatā ir tāds kā krēms, kas satur to visu kopā (skatīt attēlu zemāk).

Ir reizes, kad man patīk lietot skrubjus nesamitrinot sejas ādu – taču šis skrubis ir liels izņēmums, jo viņš savādāk nemaz uz manas sejas ādas nestrādā. Pirmajā reizē, kad to iemēģināju, mana seja pēc tā pārvērtās sarkana… Viss jau būtu bijis vienalga, bet man bija jāsteidzās todien uz pasākumu un tonālais krēms apsārtumu diži nevēlējās noslēpt. Lietojot nākamajā reizē, es tomēr vispirms samitrināju sejas ādu ar ūdeni un tikai tad sāku savu ādu skrubēt – un viss patiešām bija kārtībā! Lai gan instrukcijā ir ieteikums arī šo skrubi paturēt uz sejas aptuveni 3 minūtes, manai ādai tas tomēr ir par daudz – es samitrinu sejas ādu, noskrubēju to ar šo skrubi un uzreiz arī noskaloju nost. Sejas āda kļūst gludāka, taču bieži vien tomēr netiek galā ar visām ādas šūniņām, no kurām vēlos atbrīvoties.

4_attirance_thekika

Es teiktu, ka šis skrubis ir ideāls visiem, kam patīk smalki skrubji un neprasās ne pēc kā rupjāka. Savukārt es šo skrubi lietoju kādu reizi starp rupjo skrubju lietošanām – ir pāris reizes, kad gribās mazliet atsvaidzināt un uzlabot sejas ādas kopējo izskatu.

Piebildīšu arī to, ka šis ir ļoti ekonomisks produkts – es gan nemēru ar karoti “devas”, tomēr paņemot skrubi uz pirkstu galiem pilnībā pietiek vienai lietošanas reizei. Pie tam, pēc mēneša lietošanas (kas, protams, nenozīmē, ka tas tiek lietots katru dienu – tā nemaz nevar) man skrubis nav pat pusē.


3_attirance_thekika

DIENAS UN NAKTS SEJAS KRĒMS

Runājot par šiem abiem krēmiem kopā (attiecīgi par to iepakojumu), man ļoti patīk, ka trauciņu vāki ir atšķirīgās krāsās. Tā kā devu arī savai mammai iemēģināt šos krēmus, lai viņai nesajūk kurš ir kurš, teicu tā – ar zelta vāciņu ir dienas krēms, jo dienā spīd saule; ar sudraba vāciņu ir nakts krēms, jo naktī spīd mēness. Vienkārši, bet saprotami!

Lai gan dienas un nakts krēmiem ir pāris sastāvdaļas kas atšķiras, tomēr konsistencē un savā izpildījumā tie ir šķietami vienādi. Kopējās sastāvdaļas ir ābols (kas atsvaidzina, uzlabo ādas kopējo izskatu un aizsargā no priekšlaicīgas novecošanas) un šī sviestiņš (medusmaize sausai ādai). Atšķirīgais dienas krēmā ir avokado eļļa (atsvaidzina nogurušu ādu un sniedz tai enerģiju) un klinģerītes (kas nomierina jutīgu ādu un strādā kā antiseptisks līdzeklis), savukārt nakts krēmā ir olīveļļa (kas dziļi mitrina un baro sausu ādu) un gurķu ekstrakts (kas ādu atsvaidzina un padara elastīgāku).

Šos krēmus man patīk lietot tā iemesla dēļ, ka tie sniedz pilnībā pietiekamu mitrināšanu (kas manā gadījumā ne vienmēr izpaužas ar dažādiem sejas krēmiem, kas paredzēti sausai ādai) gan dienā, gan arī naktī. Tāpat arī ļoti patīkami ir tas, ka tie ir kārtīgi jāiestrādā ādā, kas sniedz iespēju veikt tādu kā mini-masāžu sejas ādai, kas noteikti nav slikta lieta.

Vienīgais mīnuss, ko varu attiecināt uz dienas krēmu – tā konsistence ir mazliet par smagu lietošanai vasaras sezonā. Uz nakti uzklājot biezākas konsistences krēmu viss ir kārtībā, savukārt no rīta iestrādājot krēmu sejas ādā, šķiet, vēlāk pa dienu izejot ārā (karstākās dienās) viss sāk tecēt nost.


Kopumā varu teikt, ka šīs kolekcijas produkti viens otru papildina un kopā sniedz atsvaidzinošu, varbūt pat tiešām enerģijas piepildītāku efektu ādai. Liels prieks, ka manai sausajai ādai visi šie produkti patiesi derēja un nebija nekādu aizķeršanos ar reakcijām vai to, ka produkti nesniedz pietiekamu barošanu un mitrināšanu. Vislielākajā sajūsmā, protams, esmu par sejas attīrošajām putām – tas ir mans šīs kolekcijas atklājums; tāpat arī liels prieks man ir par nakts krēmu.

Kādas ir jūsu attiecības ar Attirance Cosmetics? Varbūt ir kādi mīļākie produkti, ko ieteikt? 🙂


Attirance Cosmetics mājaslapa, kurā var aplūkot produktu klāstu

Attirance Cosmetics lapa Facebook, kurā iespējas sekot līdzi jaunumiem un atlaidēm


*Rakstā minētie produkti ir Attirance zīmola piešķirti, taču tas nav ietekmējis manu attieksmi un viedokli veidojot atsauksmi.

Komentēt

