Sezonas apskats: Vasara

Šis maģiskais mirklis nu ir pienācis – vakardien paņēmu lielu maisu, kurā saliku visu kosmētiku un gāju cauri visam, lai saprastu, kas vasaras laikā tika izlietots un ko izmantoju visbiežāk. Par jaunumiem, kas nonāca manā redzeslokā vasaras laikā nerunāšu, jo tos neuzskaitīju, jo no sākuma nemaz nezināju, ka veidošu veselas sezonas apskatu.

Kādēļ sezonas apskats un kādēļ tikai septembra beigās? Man pašai nemaz negaidot, šī vasara izveidojās tik piesātināta ar dažādiem pasākumiem, darbiņiem un piedzīvojumiem, ka nesanāca pat kārtīgi laiks padomāt par katra mēneša apskatiem. Tā kā šajā apskatā nav sadaļas par jaunumiem, pastāstīšu jums kas šo vasaru veidoja tik piesātinātu un kādēļ tā bija vislabākā. Kā ierasts, sāksim ar tukšās taras apskatu!


TUKŠĀ TARA

Uz šo mazo kaudzīti skatoties ir grūti iedomāties, ka tas vien ir izlietots trīs mēnešos. Bet es sevi diži neapšaubu – parasti atlieku tukšo taru atsevišķā maisiņā, kas gaida savu gala vērtējumu pirms aizlido miskastē.

06_vasara_thekika.jpg

1. Sensibio H2O micelārais ūdens no Bioderma. Šis, manuprāt, ir viens no Bioderma zīmola zināmākajiem produktiem. Micelārie ūdeņi man ļoti patīk – pirms šī biju izmēģinājusi L`Oreal un Eveline Cosmetics ražojumus. Lai gan laikā, kad lietoju, man šis patika, tomēr to atkārtoti neiegādāšos, jo pietrūka ādas stāvokļa uzlabojošā aspekta. Esmu atradusi micelāro ūdeni, kas ir daudz piemērotāks manai ādai – ja tu seko man Instagram, tu jau zini par kuru es runāju! Par to vairāk pastāstīšu septembra apskatā pēc pāris dienām.

2. Royal Berries matu maska no GZEL for Natura Siberica. Šo iegādājos laikā, kad jutu, ka maniem matiem nepieciešama papildus barošana. Lai arī cik skaists iepakojums, tomēr arī šis nebūs atkārtots pirkums. Maskai piemīt ļoti svaiga ogu smarža, kas arī paliek matos; matus papildus mitrina – tomēr beigās produkts neatstāja uz sevi revolucionāru iespaidu, kā dēļ gribētos izmantot tieši šo masku visu atlikušo mūžu.

3. Šampūns smalkiem un vājiem matiem no Pantene. Šis ir šampūns rekordists – to iegādājos 2015. gada decembrī! Līdz tam biju lietojusi tikai Lush cietos šampūnus un radās vēlme pēc klasiskā šampūna. Tā kā reiz biju lietojusi matu serumu no Pantene, izdomāju izmēģināt arī šampūnu, kas solījās nostiprināt un biezināt matus. Es teiktu, ka šampūns kā šampūns – matus izmazgāja labi, putoja ļoti labi, bet izmaiņas matu stiprumā un biezumā nenovēroju. Lieki teikt, ka šampūna smarža – sintētiska.

4. Medus un mandeļu sejas tonika testerītis no Attirance Cosmetics. Sākšu vien ar to, kas man vispārībā patīk dažādos kosmētikas zīmolos tas, ka katram ir sava raksturīgā smaržu buķete. Tas man arī ļoti patīk Attirance Cosmetics zīmolā – produktu smaržas ir īpašas un raksturīgas tieši zīmolam. Gribētos pat teikt, ka priekš sejas tonika neierasti spēcīgs aromāts, prasās, lai tas ir mazliet vieglāks, bet kopumā tas rada patīkamu ikvakara sejas attīrīšanas pieredzi. Sākumā ar šo mēs ļoti sadraudzējāmies, bet pēc maza pārtraukuma atsākot to lietot, sejas āda sāka reaģēt uzmetot sarkanus plankumus.

5. SOS Hydra serums no Madara Cosmetics. Mana pirmā serumu pieredze iesākās tieši ar šo serumu. Varu teikt, ka kopš uzrakstīju atsauksmi par SOS līnijas jaunumiem, mans viedoklis joprojām nav mainījies – serums ir lielisks! Smarža maiga, patīkama; konsistence viegla; rezultāti ir gan redzami, gan jūtami – āda ir mitrinātāka un maigāka. Šis noteikti atggriezīsies manā ādas kopšanas apritē.

6. Match perfection tonālais krēms no Rimmel London. Protams, jaunā formula man tik ļoti pie sirds neiet kā iepriekšējā (konsistencē daudz šķidrāks), tomēr šis ir tonālais krēms, kurš manai ādai vislabāk patīk. Vidēja sedzamība, vienmērīgs, neizskatās plakans uz sejas. Ja citi tonālie uzvedas ļoti savādi uz manas sejas ādas, tad šis visas dienas garumā rada tādu veselīgas ādas izskatu. Nezinu kas tie par brīnumiem šajā tonālajā krēmā, bet šis VIENMĒR ir atkārtots pirkums!

7. Serums ķermeņa kontūru nostiprināšanai un detox ķermeņa skrubis no Stenders. Šis bija lielisks komplekts tieši vasaras laikam – abi produkti konsistencē viegli, svaigi un pēc piparmētrām smaržojoši. Par šiem abiem produktiem rakstīju arī atsauksmi, ja interesē detalizētāka informācija. Man patika, un, priekš vasaras sezonas – ļoti piemēroti!


FAVORĪTI

Tā kā runāju par visu vasaras sezonu, nolēmu sadalīt favorītu sadaļu sīkāk, tāpēc ķersimies vien pie tā visa klāt!

01_vasara_thekika.jpg

ĶERMENIM:

1. Needles and Pines dušas flaberis no Lush. Atceros, kā man nenormāli patika Sweetie Pie dušas flaberis… Pēc tā neviens no Lush flaberiem pie sirds nebija tik ļoti gājis. Šo iegādājos Apvienotajā Karalistē un tā smarža man tik ļoti iepatikās, ka sev nopirku šo mazo trauciņu, bet saviem vecākiem un lietošanai reizēs, kad dodos uz mājām, nopirku lielo trauciņu. Smarža ir gana piezemēta, bet tai pat laikā ļoti svaiga – smaržo pēc meža (kā jau nosaukums vēsta – pēc skujām). Ļoti patīk, ka pēc mazgāšanās ar šo āda kļūst ļoti maiga. Protams, pie šīs želejiņas lietošanas ir jāpierod, bet tas nav nekas tāds, kam nevar tikt pāri! Pats foršākais – šī želeja gan pēc savas smaržas un atsvaidzinošās sajūtas der gan siltajā sezonā, gan arī vēsajā sezonā.

2. DAO ķermeņa skrubis no Rituals. Tik daudz jau esmu runājusi par DAO sēriju un manu mīlestību pret to. Izskatās, ka no dāvanu kārbiņas šis būs pirmais produkts, kas aizies tukšajā tarā. Lielie plusi – skrubis nav eļļains un taukains, tas ir ekonomisks un smaržo lieliski!

02_vasara_thekika.jpg

KOSMĒTIKA:

1. Match Perfection tonālais krēms no Rimmel London. Par šo jau runāju tukšajā tarā. Šo izmantoju vairāk vasaras sākumā, kā arī braucienā uz Londonu. Uz vasaras beigām šis nebija vairs daudz palicis, kā arī paspēju kārtīgāk iesauļoties.

2. Warm Nude shimmer strips no Physicians Formula. Šis ir viens no daudzfunckionālākajiem produktiem, kas atrodas manā kosmētikas atvilknē. Visas vasaras garumā to izmantoju kā izgaismotāju, kā acu ēnas, kā arī reizi pa reizei kā bronzeri un vieglu, mirdzošu vaigu sārtumu. Kā jau nosaukums vēsta – paletē nav neviena matēta toņi, visi ir ar mirdzumu. Dodoties uz Londonu, neņēmu nevienu acu ēnu paleti, jo ņēmu līdzi šo kompakto kastīti – lielākoties arī izmantoju šos toņus kā acu ēnas dažādās variācijās. Lieki teikt, ka šis ir mans visu laiku kosmētiskais favorīts (un tādu patiesi nav daudz).

3. Sun Glow matēts bronzeris (020 Deep bronze) no Catrice Cosmetics. Ikdienas situācijās noteikti dodu priekšroku matētiem bronzeriem. Starpcitu, šis ir mans pats, pats pirmais bronzeris, ar kuru iesāku savu ceļojumu konturēšanas pasaulē. Tā kā vasaras laikā seja kļuva vairāk iedegusi, bija nepieciešams izmantot mazliet tumšāku bronzeri kā manu jauno, bet sabirzušo Physicians Formula bronzeri tonī light/medium. Matēts, piemērots ikdienai, bet šis tonis man noteikti der tikai un vienīgi vasaras sezonā vai rudens sākumā. Ziemā prasās kaut ko starp light/medium.

4. Eye Brow Stylist tonī 030 Brow-n-eyed Peas no Catrice Cosmetics. Lai gan man bija uznācis bums atteikties no uzacu zīmuļiem, tomēr beigās tik un tā atgriežos pie šī no Catrice Cosmetics. Tas ir ļoti garš zīmulis (kas nozīmē to, ka kopumā ir daudz produkta), tas ir ekonomisks, tāpat arī tas ir mīksts, tādēļ ietonēt ir diezgan vienkārši. Šis arī ir mans visu laiku favorīts!

03_vasara_thekika.jpg

MATU KOPŠANA:

1. Volume Restructure XXL matu putas no Garnier Fructis Style. Šo es atklāju pavisam nejauši. Gatavojos izlaidumam un nolēmu savas čirkas pārtaisīt par skaistiem, vijīgiem viļņiem – ruļļi jau bija nopirkti, bet bija nepieciešama matu laka vai matu putas. Tā kā matu lakas nemīlu, sāku meklēt putas, jo ar tām man ir daudz labākas attiecības. Šajā mani ļoti uzrunāja, ka tas sola matiem piešķirt apjomu un, ja vēl kāds nepamanīja, es esmu tikai par un ap apjoma iegūšanu savās čirkās (jā, esmu kategoriski pret čirkām, kas ir pieplakušas pie galvas). Nekad neesmu bijusi liela Garnier produktu mīlētāja, bet šis ir produkts, kas mani patiesi pārsteidza – tas piešķirt mazliet apjomu un ar to ir ļoti viegli ieveidot matus tā, lai tie neizskatās nedzīvi. No izlaiduma dienas (kurā, starp citu, mana vēlamā frizūra neizdevās un gāju vien ar savām ikdienas čirkām saņemt diplomu) joprojām šo izmantoju pēc katras mazgāšanas reizes.

2. BB krēms nobriedušiem matiem no Dove matu sērijas. Šo saņēmu Saneribox kastītē Nr.3 un sākumā biju patiesi apjukusi – kas ir BB krēms matiem un kā to lietot. Vienkāršiem vārdiem sakot, tas ir kondicionieris, kas nav jāizskalo no matiem – tas papildus mitrina, stirpina un palīdz ieveidot matus. Maniem matiem pietiek ar 5 devām, lai tos vispārībā noklātu. Tam piemīt svaiga smarža, kas arī saglabājās visas dienas garumā matos. Kā atklāju šo, tā to lietoju pēc katras mazgāšanas reizes.

3. Sausais šampūns ar ķiršu aromātu no Batiste. Lieki teikt, ka pēc Syoss sausā šampūna aromātiskās traumas, joprojām esmu lielā sajūsmā par Batiste ražojumiem. Vasaras sezonā, lai cik savādi nešķistu, visvairāk izmantoju tieši sauso šampūnu ar ķiršu aromātu (iespējams, jo tas ir svaigāks kā ar tropisko smaržu). Lielisks gan reizēs, lai pieškirtu matiem apjomu, gan arī reizēs starp mazgāšanām, lai atsvaidzinātu matu kopējo izskatu. Ja vēlies uzzināt vairāk, šeit ir pilna atsauksme.

04_vasara_thekika.jpg

SMARŽAS:

1. Viva La Juicy Rose no Juicy Couture. Šis man ir vislielākais pārsteigums tieši no smaržas aspekta. Ikdienā saldas smaržas nespēju nēsāt, jo no tām ātri vien paliek slikta dūša, bet, kopš šīs pasmaržoju veikalā, tā vien gribās tās visu laiku just. Tai pat laikā nevarētu teikt, ka tās ir pilnībā saldas no visiem tās aspektiem. Izlasot nosaukumu, varētu šķist, ka tas ir kāds klasiskais rozes aromāts, bet tā arī nav. Šis ir kas vairāk un kopš iegādes mirkļa roka visu laiku sniedzas pēc šīm… Jāsāk sevi mazliet ierobežot un šīs jānoliek atvilknē tālākā stūrītī 😀 (Ražotājs saka, ka smarža sastāv no citrusiem, jasmīna un rozēm kā galvenajām notīm).

05_vasara_thekika.jpg

SEJAS KOPŠANA:

1. Pēcskūšanās balzams no Nivea Men. Par šo jau ir tik daudz reizes runāts un tas ir tāds kā neizsmeļamais temats skaistuma pasaulē. Godīgi sakot, kad sāku šo lietot kā bāzi kosmētikai šī gada pirmajā pusē, man bija dalītas jūtas. Vasaras laikā atklājās šī produkta īstā burvība – reizēs, kad kārtīgi klāju kosmētiku sākot ar tonālo, beidzot ar acu ēnām, šis kā bāze strādāja lieliski. Viss stāvēja savās vietās un dienas beigās kosmētika uz sejas izskatījās svaigi. Mans ieteikums – ļaujiet šim kārtīgi uzsūkties ādā, savādāk tonālā krēma uzklāšana var sanākt ļoti nevienmērīga.

2. Ābola nakts krēms no Attirance Cosmetics. Visas vasaras garumā izmantoju šo nakts krēmu – konsistencē tas nav taukains, bet tas ir ļoti barojošs, tādēļ ļoti patīkami to uzklāt vakara sejas kopšanas procedūrās, jo no rīta sejas āda ir maiga un ir gatava kādam vieglākam krēmam dienas gaitām. Viegls ābolu aromāts, ļoti patīkama, vienmērīga konsistence un ļoti barojošs – sausai un jutīgai ādai patiks!

3. Sejas attīrošas putas ar ābolu no Attirance Cosmetics. Šis bija ļoti labs sabiedrotais dienu no dienas vasarā – tas tiek galā gan ar kosmētiku, gan ar dārza putekļiem uz sejas. Lieliski smaržo, atsvaidzina ādu un to maigi attīra. Ziemas sezonai šis diez vai man būs piemērots, bet bija liels prieks šo izmantot vasaras sezonā.

4. SOS Hydra sejas krēms no Madara Cosmetics.  Jau pavasarī zināju, ka šis būs ideālais krēms vasaras sezonai, kas arī, protams, piepildījās! Vislabākais – konsistence ir viegla, nav taukaina, bet pietiekami barojoša. Tas ātri uzsūcas ādā un dienas laikā krēms nekūst nost no sejas. Lai gan pavasarī minēju, ka zem tonālā krēma šis sejas krēms nav labākā izvēle, varu teikt, ka vasaras sezonā pierādījās pretējais. Iespējams, vaina bija tajā, ka pavasarī man ir sausāka sejas āda, tādēļ man nepietika ar šo krēmu kā bāzi zem tonālā krēma. Cepuri nost šim krēmam!


IEDVESMA

Taču tagad ir laiks īsi parunāt par to, kādēļ tad vasaras sezonā man nebija laika pat izveidot ikmēneša atskaiti par visu izlietoto, izmēģināto un jauno?

JO VISAS VASARAS GARUMĀ ĶĒRU DAUDZ IEDVESMAS CAURI SAVIEM FOTO DARBIŅIEM. Lieki pieminēt arī to, ka godam pabeidzu bakalaura studijas Multimediju komunikācijas programmā, devos pie draudzenes ciemos uz Londonu, iesniedzu dokumentus maģistra studijām RISEBA (kur arī jau studēju) un vēl daudz, daudz citu piedzīvojumu un mazo dzīves sasniegumu.

08_vasara_thekika

Bet tā iedvesma, ko šogad ķēru cauri sava fotoaparāta objektīvam ir kāzas. Man bija tas prieks un laime iemūžināt un piedzīvot cilvēku mīlestības svētkus. Ja pagājušajā gadā mani uzaicināja fotografēt uz trim kāzām visa gada garumā, tad šī gada vasarā paspēju piedzīvot jau veselus četrus mīlestības svētkus. Tas ir gan sasniegums man kā fotogrāfei, gan arī milzīgs pagodinājums būt par daļu no šīs īpašās, skaistās dienas!

09_vasara_thekika

LAI SKAISTI! ❤


Kikasbeautyspot Instagram konts

Facebook lapa, kurā sekot līdzi jaunākajiem ierakstiem

One thought on “Sezonas apskats: Vasara

  1. Varu pilnīgi piekrist Tev par Sibericas maskām – man ļoti patīk smiltsērkšķu maskas aromāts, bet efekts ir ļoti vājš:(.
    Attirance produkciju gribējās izmēģināt, bet nu vairs nesanāks. Cik sapratu, firma ir bankrotējusi..

Komentēt

