Atsauksmes: Dove Derma SPA, Cashmere Comfort

Neticās, ka jau pēc divām dienām iestāsies jaunais gads. Protams, tas jau parasti tāds izdomājums, ka kaut kas radikāli mainīsies, bet tas ir laiks, kurā varbūt sevi mazliet piespiest kaut ko pamainīt un domās visu salikt pa plauktiņiem. Man pašai, godīgi sakot, ir uznākusi iedvesma visu daudz maz sakārtot – esmu pieķērusies visdažādāko dzīves aspektu sakārtošanai, bet blogs, diemžēl, palicis mazliet novārtā. Tieši tādēļ es jums šodien labprāt pastāstītu par pāris krēmiem, kurus esmu lietojusi nu jau daudz vairāk kā mēnesi!

Dove Derma Spa ietilpst dažādu sēriju produkti un nu tiem ir pievienojusies arī Cashmere Comfort dziļi mitrinošā sērija, kas paredzēta īpaši sausai ādai. Tā kā varu apgalvot, ka man ir sausa, dažkārt pat īpaši sausa āda, šie produkti tika pilnvērtīgi izmēģināti. Sērija sastāv no ķermeņa losjona, ķermeņa sviesta un roku krēma.

Pirmais ko atvēru saņemot šo sēriju, bija roku krēms un biju ļoti pārsteigta par spēcīgo un neparasto aromātu. Tas ir itkā saldens, viegls, bet tajā pat laikā spēcīgs – kopumā tas mani ļoti nepiesaistīja un pat pēc vairāk kā mēneša lietošanas joprojām nav iepaticies. Tiek norādīts, ka tam ir vaniļas un dažādu garšvielu aromāts – attālināti vaniļa ir sajūtama, domāju, ka dominējošās ir tomēr citas smaržas (neprotu labi noraksturot smaržas, bet varbūt šo es varētu nosaukt par “vīrišķīgu vaniļu”, es tiešām nezinu). Pluss ir tāds, ka lietojot šos krēmus to aromāts ilgi saglabājas uz ādas, bet tas noteikti skaitās kā pluss, ja aromāts iet pie sirds.

Iepakojumi ir praktiski un arī vizuāli pievilcīgi – roku krēma tūbiņa arī ir praktiska un somā neaizņem daudz vietas, tas priecē! Ķersimies klāt pie produktu sīkākiem apskatiem.


01_dove_thekika

ROKU KRĒMS

Roku krēms ir lieliski piemērots sausām un jutīgām rokām. Pateicoties tā vieglajam sastāvam, krēms ātri iesūcas ādā un nepadara tās lipīgas.

Par roku krēmiem man vienmēr ir lielākais prieks, jo jau ikdienā pēc roku nomazgāšanas izjūtu nepieciešamību pēc krēma, savukārt gada aukstākajos mēnešos roku sausums pastiprinās. Šis bija pats pirmais produkts no sērijas ko sāku izmantot un kurš arī jau pavisam drīz būs beidzies.

Konsistence krēmam nav ne par biezu, ne par plānu, tomēr krēms momentā neiesūksies ādā – nāksies pagaidīt pāris minūtes un to kārtīgi iemasēt. Roku āda ir pietiekami mitrināta vairākas stundas – citreiz pat pietiek rokas ieziest tikai divas reizes dienā. Aukstākās dienās, kad aizmirsts laicīgi uzziest krēmu, to iemasēju roku ādā, uzvelku cimdus un skrienu dienas gaitās. Kā ražotājs arī norāda, krēms nepadara rokas lipīgas un taukainas – vienīgi mazliet ilgāk jāpagaida, lai krēms kārtīgi uzsūcas ādā.

No visas šīs sērijas šis noteikti ir mans vismīļākais produkts – lai gan smarža man patiesi nepatīk, tomēr efekta dēļ esmu gatava uz to pievērt acis.


ĶERMEŅA LOSJONS

Vieglās konsistences ķermeņa losjons būs lielisks lietošanai ikdienā. Losjona elegantais vaniļas un juteklisko garšvielu aromāts padarīs rūpēšanos par ādu vēl baudāmāku.

Godīgi sakot, ar ķermeņa losjoniem nekad tā kārtīgi neesmu draudzējusies – ja izvēlos kādus produktus ķermeņa ādas kopšanai, tad tie vienmēr ir intensīvi, biezi, ļoti mitrinoši krēmi vai sviesti. Lai gan man ļoti patīk losjonu iepakojumi (produkts no tā nāk ārā ar spiešanu, nevis ar pirkstu mērcēšanu krēmu trauciņos), tomēr tie nekad nesamitrina manu sauso ādu pietiekami – pie tam, šis nav izņēmums.

Losjona labā īpašība ir tā, ka tas daudz ātrāk iesūcas ādā un tas noteikti šīs īpašības dēļ ir labs steidzīgos rītos pēc dušas, tomēr tik sausai ādai kā mana efekts nesaglabājas ilgi. Tā kā parasti dodos dušā tieši vakarā, tad arī ādu ieziežu ar saviem iecienītajiem, biezajiem krēmiem – ar tiem mitrums parasti saglabājas līdz nākošajai dušošanās reizei (kas ir 2-3 dienas). Ja ar šo es ieziešos vakarā pēc dušas, tad no rīta pamostoties losjons ādā ir kārtīgi iesūcies, bet āda tik un tā ir sausa. Tā ir mitrinātāka, bet ne pietiekami mitrināta.

Iespējams, ka šis losjons būs daudz piemērotāks tiem, kam uz ziemas laiku āda paliek sausāka vai arī sausā āda nav ikdienas problēma.


ĶERMEŅA SVIESTS

Ķermeņa sviests ir tik maigs kā pieskāriens ādai, pateicoties Šī un kakao sviestam. Tas izkūst saskaroties ar ādu un sasniedz pat sausākās ādas dziļākos slāņus.

Lūk arī produkts, kas ir vairāk piemērots manai sausajai ādai! Tieši šādas biezas konsistences krēmi un sviesti spēj pietiekami samitrināt manu ādu, lai katru dienu pamostoties no rīta uzreiz nebūtu jāziežās ar krēmiem. Lai gan man patīk spa procedūras, bet tas ir ļoti nepraktiski un laikietilpīgi katru dienu no jauna ziest krēmu uz visa ķermeņa – es labprātāk to izdaru vienu reizi pēc mazgāšanās tā, lai man pietiek līdz nākamajai reizei.

Kā jau minēju, sviestiņa konsistence ir samērā bieza, bet salīdzinoši ar citiem šāda tipa produktiem, tas ātrāk iesūcas ādā.

Godīgi sakot, par šo man nav daudz komentāru – manu sauso ādu šis pietiekami samitrina, dažas reizes gan nācās sausākās vietas vēlreiz sasmērēt, bet tas man nav tik nepieņemami, kā tas, ja katru dienu būtu nepieciešams smērēties ar krēmu no galvas līdz kājām.


KOPUMĀ PAR CASHMERE COMFORT LĪNIJU:

Lai gan aromāts man līdz galam neiepatikās, tomēr divus no trim produktiem šajā sērijā atzīstu par labiem esam. Priekš ļoti sausas ādas losjons varētu būt par knapu, savukārt sviestiņš un roku krēms ir tieši laikā – tie gan mitrina, gan mīkstina ādu. Tiem, kam šīs sērijas aromāts varētu iet pie sirds – labā ziņa jums – aromāts ilgstoši saglabājas uz ādas. Ļoti liels pārsteigums arī bija par biezās konsistences sviestiņu, kas, salīdzinoši ar citiem līdzīgā tipa produktiem diezgan īsā laika posmā uzsūcās ādā. Losjonu iesaku cilvēkiem, kam nav lielas problēmas ar ļoti sausu ādu – ja āda mēdz palikt sausāka gada aukstākajos mēnešos, šis varētu jums palīdzēt, savukārt cilvēkiem ar ļoti sausu ādu ikdienā – labāk izvēlēties tomēr sviestiņus un krēmus.

Vai jums ir kāda cita sērija, kurai dodat priekšroku no Dove Derma SPA līnijas?


Dove FB lapa, kurā iespējams uzzināt par jaunumiem un aktualitātēm (LV)

Dove mājaslapa, kurā iespējams iepazīties sīkāk ar piedāvāto produktu klāstu (ENG)


*Rakstā minētie produkti ir Dove zīmola piešķirti, taču tas nav ietekmējis manu attieksmi un viedokli veidojot atsauksmi.

Komentēt

