Mēneša apskats: Februāris

Faktiski visu februāri cīnījos ar vienu no lielākajiem alerģijas uzplaiksnījumiem, kas nozīmē to, ka ādas kopšanas līdzekļu daudzums samazinājās līdz nepieciešamajam minimumam. Beigās, ar zāļu un rakstā minēto produktu palīdzību alerģiju uzvarēju un atklāju sev pāris lieliskus ādas kopšanas līdzekļus, ko izmantošu arī turpmāk.

JAUNUMI

Šoreiz jaunumu saraksts sastāv no matu un ādas kopšanas. Ir iemaldījies arī viens produkts, kuru aizmirsu pievienot janvāra jaunumu sarakstā, tādēļ par to jums pastāstīšu šajā rakstā!img_9612

Mīkstinoša un aizsargājoša ziede no Essex. Ar šī zīmola produkciju jau biju saskārusies pirms vairākiem gadiem cīnoties ar alerģiskajiem izsitumiem uz ādas un pieredze bija tikai pozitīva. Diemžēl to ādas kopšanas līdzekli vairs uz Latviju nepiegādā, tādēļ priecājos, ka šis nonāca manā redzeslokā. Par šo vairāk pastāstīšu vēl zemāk 🙂

Krēms ādas atjaunošanai Panthenol no Elfa Pharm. Šo iegādājos uzreiz pēc tam, kad aptiekās man teica, ka Essex emulsijveida krēmu uz Latviju nepiegādā un farmaceiti nevarēja ieteikt neko līdzīgu. Lai gan šis ir jaunumu sarakstā, tomēr paspēju to izmēģināt pieteikami, lai saprastu, ka izslavētie Pantenola produkti man galīgi neder. Tam ir diezgan uzkrītošs aromāts, kas uzreiz arī pateica priekšā par to, ka šis nebūs piemērots alerģiskai un jutīgai ādai – nenormāli dedzināja alerģijas skartās zonas. Šo lietoju tikai uz ķermeņa un roku ādas laikā, kad nav alerģisko izsitumu.

Roku krēmu mini versijas no Rituals. Zīmola Rituals roku krēmus ir papildinājuši pāris jauni roku krēmu veidi. Par šo veidošu arī detalizētāku atsauksmi, bet varu pačukstēt, ka mans mīļākais roku krēms no šiem četriem noteikti ir “the ritual of ayurveda” ar rozi un mandeļu eļļiņu.

Derma Sukin maigs attīrošais līdzeklis no Sukin. Šo ādas kopšanas līdzekli man uzdāvināja vecāki kā daļu no Ziemassvētku dāvanas. Ar šī zīmola produkciju nekad nebiju saskārusies – pat nebiju dzirdējusi. Šis ādas attīrošais līdzeklis ir īpašs ar to, ka tajā nav sulfātu, parabēnu, minerāleļlu, krāsotāju un daudz citu sastāvdaļu, kas nav atzītas par labu esam. Par šo patiesībā varētu stāstīt daudz un dikti – ja kādam no jums ir interese, droši rakstiet komentāros vai vēlaties paplašinātāku atsauksmi!

Matu serums pret matu izkrišanu no Elfa Pharm. Šis ir pieejams veikalos Multilukss, un, patiesībā nevienā citā veikalā ar šo produktu neesmu saskārusies. Lai vai kā, ar manu esošo pieredzi ar dadžu šampūnu un kondicionieri, kas arī paredzēts pret matu izkrišanu, nolēmu izmēģināt šo izsmidzināmo matu serumu. Par šo jums arī pastāstīšu mazliet vairāk favorītu sadaļā.

Matu balzams “Ozola spēks”. Šis arī ir no veikala Multilukss, tāpat kā nākamais produkts. Mani ļoti ieintriģēja balzama nosaukums, tādēļ nolēmu to izmēģināt. Šis arī ir matus nostiprinošs līdzeklis, un, patiesībā, to izvēlējos vien tādēļ, ka likās, ka tam varētu piemist neparast aromāts. Atverot vāciņu nekā neparasta gan tur nebija – smaržo līdzīgi kā matu balzami, ko izmantoju bērnībā (neatceros kā tos sauca, laikam revivor). Šo nepieciešams vēl patestēt, jo nav radies konkrēts viedoklis!

Ķermeņa skrubis no Чистая Линия. Šo biju manījusi vairākos veikalos un biju ļoti ieintriģēta – tā kā man bija beidzies ķermeņa skrubis, tad nolēmu beidzot dot iespēju šim skrubim. Mani, protams, ļoti ieintriģēja solītais skuju aromāts, kas man ļooooti patīk. Skrubis ir gēlveida, itkā viegls, bet tajā pat laikā ļoti efektīvi attīra ādu.


FAVORĪTI

Šī mēneša favorīti iekļauj manas sejas un ķermeņa ādas kopšanas minimumu + matu kopšanas līdzekli, kas papildina matu ieveidošanas rituālu.

img_9613

Matu serums pret matu izkrišanu no Elfa Pharm. Redz kā – šis ir iekļuvis arī februāra favorītu sarakstā. Man ļoti patīk, ka produkts ir izsmidzināms un tam piemīt līdzīgs dadžu aromāts tāpat kā manis minētajiem dadžu līnijas produktiem. Šis nenoslogo matus (kas ir milzīgs pluss, ņemot vērā, ka tā sastāvā ir 7 eļļiņas) un pēc lietošanas 3 nedēļas pamanīju, ka izkritušo matu daudzums ir samazinājies. Protams, tā ir ļoti individuāla lieta un matu izkrišanu var ietekmēt dažnedažādākie faktori, bet es biju pārsteigta, ka vispār pamanīju kādas izmaiņas. Vienīgais mīnuss, ko esmu pamanījusi – tā kā šis līdzeklis jāpūš tieši uz saknēm, mani mati mēdz salīdzinoši ātrāk sataukoties. Ja parasti matus mazgāju vienu reizi 3 dienās, tad ar šo līdzekli matos tas jau būs vienu reizi divās dienās – tādēļ to tagad esmu sākusi lietot vienu reizi nedēļā.

Mīkstinoša un aizsargājoša ziede no Essex. Šis ir pilnīgs lifesaver produkts – kad biju jau nocīnījusies ar lielajiem, sarkanajiem pleķiem uz sejas ar visdažādākajiem produktiem (sākot ar Badger Balm bezsmaržas un 2 sastāvdaļu balzamu, beidzot ar Biodermas Atoderm līdzekļiem), man vairs nebija cerību normāli samitrināt sejas ādu, kas ir svarīgs solis ādas dzīšanā un cīņā ar alerģijas izsitumiem. Kā jau minēju augstāk, neviens farmaceits Rīgā man šo ziedi nevarēja ieteikt, respektīvi, neviens vispār neko neieteica. Dodoties uz Alūksnes Mēness Aptieku, ar mammu pašas izpētījām un izvēlējāmies kas varētu būt relatīvi derīgs un farmaceite pati arī ieteica šo ziedi. Bez smaržas, bez krāsas, biezas konsistences. Alerģijas laikā lietoju gan no rīta, gan uz nakti, neskatoties uz to, ka ziedes konsistence ir ļoti bieza un uz ādas uzklāta – spīdīga. Kopš šīs ziedes iegādāšanās, nocīnījos ar sejas ādu nedēļu (protams, paralēli dzerot arī zāles) un viss bija sadzijis. Lietoju joprojām uz lūpām un mirkļos, kad jūtu, ka alerģija varētu atkal atgriezties. LIELISKS PRODUKTS.

Veselības tēja ādai no Dr. Tereško. Lai gan vienmēr cenšos cīnīties ar māju tējām, februārī bija tāds izmisums, ka bija nepieciešams kāds īpašs maisījums. Šo tēju var lietot gan iekšķīgi, gan ārīgi, ko es vienmēr daru arī ar mājās ievāktajām tējām. Paralēli zālēm un ziedei, šo tēju lietoju kā sejas attīrošo līdzekli un dienas laikā vismaz 3 reizes to dzēru. Alerģija gan bija tik spēcīga, ka šoreiz pat tējas nepalīdzēja, bet papildus organisma attīrīšana nenāca par ļaunu!

Atoderm intensīvais krēms no Bioderma. Par šo sīkāku komentāru nav – biezas konsistences mitrinošs krēms. To lietoju pēc dušošanās lai samitrinātu visu ķermeņa ādu, kā arī ikdienā, lai samitrinātu roku ādu. Alerģijas laikā šis uz sejas man bija tabu produkts, toties uz rokām uzmetušos alerģiju tas ļoti labi mitrināja bez kairinājuma.


IEDVESMA

Šoreiz pievienoju arī iedvesmas sadaļu, kurā būs vairāk stāsts par cīņu PAR veselību. Jau vairākus gadus esmu mēģinājusi saņemties daudz vairāk un aktīvāk kustēties, pieņemt veselīgāku dzīvesveidu. Problēma ir vairāk kustības trūkumā, nekā ēšanas paradumos. Lielais dzinulis beidzot uzsākt kaut ko darīt bija tas, ka esmu izslēgusi šokolādi no sava uztura, jo jau kopš bērnības kakao nav draugos ar alerģiju, bet tagad to pierāda vien lielie saasinājumi. Man ļoooti garšo šokolāde, bet tagad pēc tās pat roka nesniedzas, jo zinu un paspēju izjust pamatīgās sekas. Lai vai kā, man ir liels prieks, ka mani vecāki pirms daudziem, daudziem gadiem izmainīja savu uzturu – tas jau vien ir labs atsperšanās punkts. Toties tētis vienmēr ir bijis liels iedvesmas avots aktīvā dzīvesveida ziņā.

img_9611

Ar šo es vēlējos pateikt, ka jau vairākus gadus es neesmu atradusi motivāciju vairāk kustēties un strādāt ar savu veselību. Šajā brīdī viss sakrita tieši vienā laikā – nācās atteikties no cukura un kakao (kā arī es samazināju piena produktu patēriņu) un tētis man uzdāvināja visu nepieciešamo skriešanai. Esmu uzsākusi savu ilgo un garo ceļu sevis iemīlēšanā un savas veselības uzlabošanā. Skrienu pamazītēm, nekur nesteidzos, cerībā piepildīt savu mērķi!


LAI VEIKSMĪGI UN, KĀ JAU PĒDĒJĀ LAIKĀ BIEŽI NOVĒLU, SARGIET SAVU VESELĪBU ❤


Seko līdzi bloga aizkulisēm un jaunumiem Kikasbeautyspot Instagramā

Kikasbeautyspot FB lapa

2 thoughts on “Mēneša apskats: Februāris

Komentēt

