Mēneša apskats: Marts

Tuvojoties pavasarim mostas ne tikai daba, bet arī cilvēki, tieši tādēļ marta mēnesis šajā gadā ir bijis pirmais darbos piesātinātais mēnesis. Šomēnes apmeklēju visdažādākās produktu prezentācijas un iepazinos ar daudziem lieliskiem produktiem, kurus atturējos ielikt marta mēneša favorītos vien tādēļ, lai dotu tiem vairāk laika pierādīt sevi pilnībā. Salīdzinājumā ar februāri, šī mēneša apskats būs daudz piepildītāks un izvērstāks.


JAUNUMI

Šomēnes jaunumu sadaļa izvērtās tik plaša, ka nācās produktus dalīt divās daļās un ietilpināt divās dažādās fotogrāfijās. Tā kā šādi man gadījās pirmo reizi, nezināju, kā lai izdala par kuriem marta jaunumiem lai stāstu – tādēļ atrādīšu jums visus jaunumus, visus nosaukšu vārdos (un kopumos) un par pāris produktiem pastāstīšu mazliet vairāk (komentāros droši varat ierakstīt, par kuriem produktiem pirmajiem jūs vēlētos dzirdēt izvērstāku atsauksmi).

02

Mandeļu pieniņa un medus līnijas produkti (losjons, sviestiņš un dušas krēms) no The Body Shop. Produkti paredzēti sausai, jutīgai ādai. Tiem ir saldens, bet krēmīgs aromāts, kas saglabājas uz ādas visas dienas garumā.

Ābeļziedu līnijas produkti no Stenders. Lai gan dāvaniņā saņēmu ķermeņa spreju un mini komplektu roku un lūpu kopšanai, tomēr nolēmu izmēģināt tieši spreju. Aromāts ir viegls, gaisīgs un pavasarīgs, tomēr žēl, ka tas uz ādas saglabājas uz neilgu laiku. Tagad ir pavisam žēl – plastmasas pudelīte nokrita zemē un sprejs vairs nestrādā.

Session Label matu ieveidošanas produkti no Schwarzkopf. Divi produkti – pūderis un matu putas – paredzēti matu apjomam, savukārt Miracle 15 līdzeklis ir matu mitrināšanas un ieveidošanas krēms, ko lieto mitros vai sausos matos. Esmu sapratusi vienu – matu pūderi apjomam ir jālieto ļoti uzmanīgi, lai nesanāk iepūst matos par daudz (mati saķep un kļūst lipīgi pie saknēm – iemācījos no pirmās, rūgtās pieredzes).

Colorista Washout izmazgājamā krāsa tonī turquoise. Lieliska iespēja iegūt košu vai pasteļkrāsas toni matos uz neilgu laiku. Lai gan kopumā man ir prieks, ka izmēģināju šo produktu, beigās tomēr sāka apnikt, ka vēl trešajā nedēļā, konkrētā gaismā bija redzams, ka matu gali ir zaļganā tonī. Varu gan teikt, ka pēc 4 nedēļām (man, uz nekad nekrāsotiem, čirkainiem matiem) ši krāsa ir pilnībā izmazgājusies un matu gali jebkurā gaismā izskatās kā pirms krāsošanas. Ja ir interese, esmu uzrakstījusi arī vairāk produkta atsauksmē.

Elvital Fibralogy šampūns matu biezumam un apjomam no L`Oreal Paris. Patiesībā, šis man ir periodiski atkārtots pirkums – jaunums šajā mēnesī, bet ne visā manā matu kopšanas kolekcijas vēsturē. Īsumā sākot, šo atkārtoti iegādājos, jo man ļoti patīk aromāts + tas, ka pēc mazgāšanas ar šo šampūnu jūtu efektu. Nav gan super-wow efekts, tomēr mazliet apjoms ir jūtams, kas atvieglo arī matu ieveidošanas procesu.

Matu ieveidošanas produkti no Aussie. Šos jau visu marta mēnesi biju lietojusi un vienu no tiem varēs redzēt arī šī raksta favorītu sadaļā. Kopumā patīkams aromāts, konsistence ļoooti iepriecina un prieks, ka bija iespēja iepazīties ar šo zīmolu – esmu ieintriģēta izmēģināt vairāk tieši no matu mazgāšanas līdzekļiem! Stay tuned – par šo jau pavisam tuvākajā laikā gaidāma izvērsta atsauksme 🙂

Botanicals matu kopšanas līdzekļi no L`Oreal Paris. Kopā Botanicals matu kopšanas līnijā ir trīs dažādas produktu grupas – barojošā un mitrinošā, spēcinošā, un mirdzumu piešķirošā. Aromāta ziņā favorīti ir barojošās (Safflower) un spēcinošās (Coriander) līniju produkti. Šī līnija ievērojama ar to, ka sastāvā nav silikonu, krāsvielu un parabēnu, kas nozīmē to, ka tie ir draudzīgāki mūsu ādai un matiem. Lielākais atklājums ir arī koka ķemmīte, ko lietot matu maskas ieklāšanai matos (kā man to izstāstīja Zanda un atklāja pavisam citu pasauli – līdz šim mocījos ar to, ka matu maskas ļoti ātri beidzās, jo bija nepieciešams daudz produkta klāt matos).

Klinģerīšu sērijas produkti no Kiehls. Attīrošais, nomierinošais un ādu izlīdzinošais toniks un gēls + atvēsinoša, mitrinoša sejas maska. Klinģerītes ir ļoti labs sabiedrotais cīņā ar kairinājumiem – tā attīra un nomierina, normalizē ādu. Ekonomiski, garšīgi smaržojoši produkti ikdienas lietošanai!

Slow Age sejas fluīds ar SPF 25 no Vichy. Šis ir viens no tiem produktiem, ko vēlējos jau ielikt šī raksta favorītu sadaļā, lai gan to sāku lietot nedēļu pirms marta beigām. Pilnā sparā testēju un drīzumā pastāstīšu detalizētāk.

03

Ceļošanas izmēra otu komplekts no Ecotools. Komplektā ietilpst pūdera, konsīlera ota, divas otas acu grimam un mazs maciņš, kurā to visu salikt. Kompaktas, mīkstas un kvalitatīvas (jau divas reizes esmu mazgājusi un matiņi tām nekrīt ārā).

Acu ēnu, izgaismotāju, lūpu krāsas paletes un kosmētikas bāze no Makeup Revolution London. Par šo drīzumā jau blogā – aktīvi testēju visu mēnesi un domas pamazām ir apskaidrojušās saistībā ar attieksmi pret šiem produktiem. Lielākā skaidrība ir par ikdienā vairāk lietotajiem produktiem (kas ir izgaismotāja un acu ēnu palete), savukārt lūpu paletei pluss ir tāds, ka toņus iespējams savstarpēji jaukt. Vislielākā jautājuma zīme ir un pašlaik paliek par kosmētikas bāzi.

Sejas ādas kopšanas produkti no Pharmacos. Ādas mitrinošie krēmi, kas ar savu efektu diži nepārsteidza – acu krēms (kā jau lielākā daļa) manai acu ādai nepatika. Krēms atopiskai ādai, kā arī antistress krēms iepriecināja ar mitrināšanu. Turpinu periodiski lietot un noskaidroties savās domās un sajūtās.

Roku ādas kopšanas duo ar dzērveņu aromātu no Stenders. Brīnišķīgs aromāts un ļoti forši, ka ir iespējams sakomplektēt šādi divus produktus. Man, personīgi, vienmēr aktuāli pēc roku nomazgāšanas ir to mitrināšana, tādēļ doma ir forša.

Otu šampūns no For Your Beauty. Lai gan Blender Cleanser izlietoju aptuveni pirms gada, tomēr spilgti atceros, ka tas daudz labāk izvilka netīrumus gan no otām, gan no sūklīša. Ar šo man ir sajūta, ka tam nepiemīt dziļa attīrīšana. Jā, aromāts šim šampūnam ir patīkams, tomēr es neesmu pārliecināta, ka vēlos, lai manas otas un kosmētikas uzklāšanas piederumi pēc mazgāšanas smaržotu…

Red Musk smaržūdens no The Body Shop. Mans mīļākais un vienīgais aromāts, ko izvēlos no TBS smaržu kolekcijas. Aromāts manā gaumē!

Sejas maskas no Multilukss sortimenta. Izmēģināju melno mālu masku, drāniņas masku (sheet mask :D) un rozā mālu masku. Lielākais favorīts ir melno mālu maska no El` Skin, kas attīrīja un atsvaidzināja sejas ādu. Drāniņas maska (no Skinlite) dziļi mitrināja ādu, tomēr tai bija ļoti jūtama parfīma klātbūtne. Savukārt rozā mālu/aļģu maska ir mistērija man – komplektā nāk 5 maskas paciņas, ko attiecīgi var izmantot 5 reizes, tomēr man jau divas reizes nav izdevies sajaukt vienmērīgu un vispār uzklājamu konsistenci.

*Pa vidu ir arī Rituals roku krēmu miniatūras, kas kļūdas dēļ iejaucās šajos mēneša jaunumos, lai gan paspēja pagozēties jau pagājušā mēneša jaununu sadaļā.


FAVORĪTI

Šoreiz mēneša favorītus sastāda tik ļoti dažādu raksturu produkti. Ir gan kādu laiciņu aizmirstas lietas, gan jaunatklājumi, gan arī pārbaudītas vērtības, kas ir atgriezušās manas kosmētikas apritē.

01

Pūdera ota no Ecotools. Lai gan neizmantoju pūderi kosmētikas nofiksēšanai, tomēr iegādājos Ecotools otu komplektu šīs otas dēļ. Lai gan pūderi nelietoju tagad, domāju, ka tuvākajā laikā pieķeršos arī tam, tieši tādēļ nepieciešama speciāla ota. Pašlaik gan to izmantoju, lai uzklātu izgaismotāju un man, patiesībā, tīri labi patīk!

Radiance (izgaismotāju) paletes vidējais tonis no Makeup Revolution London. Lai gan man ļoooti patīk kā pāris blogkolēģes izgaismo savas sejas ar ļoti izteiksmīgiem un neparastiem izgaismotājiem, es tomēr joprojām esmu stadijā, kur man patīk tikai mazliet izgaismot savas sejas iezīmes. Līdz šim lietoju principā tikai Physicians Formula Shimmer Strips gaišākos toņus, tomēr man ir jauns favorīts – ar šīs paletes izgaismotāju esmu saņēmusi neskaitāmus komplimentus. Un man pašai arī vienmēr ļoti patīk – viegli, dabīgi, bet skaisti! Izmantoju tikai vidējo toni, jo tas ir tas, kas sakrīt ar manu sejas ādas toni – viens ir par brūnganu (kā bronzeris varētu derēt, bet pārāk spīdīgs) un otrs ir gaišs, bet ar viegli bēšu toni.

Kutikulas eļļiņa no Badger Balm. Uz pavasari mana āda ir kļuvusi vēl sausāka kā ikdienā, tādēļ aktīvi cīnos ar sausumu uz visa sava ķermeņa. Badger Balm man ļoti patīk viņu lūpu balzamu dēļ, bet viņi veido arī dažādus mitrinošos balzamus ķermenim. Tā kā rokas un kutikulas šajā laikā man arī ir ļoti sausas, šis ir bijis mans glābiņš – eļļas veida ziedīte, ko vislabāk uzsmērēt uz nakti. Citkārt arī uzsmērēju to no rīta un tad izmasēju pa visām rokām. Barojošs, mitrinošs un lieliski smaržojošs + ļoti ekonomisks (lietoju to jau gadu un nav pat vēl pusē).

Ritual of Ayurveda roku krēma miniatūra no Rituals. Balzamveida roku krēms, kas ir ārkārtīgi mitrinošs (bet ātri iesūcas ādā). Domāju, ka esmu atradusi vēl vienu smaržu, kas man ļoti, ļoti patiks no Rituals sortimenta – ritual of ayurveda smaržo pēc rozēm un mandelēm (pēc oficiālā apraksta), bet man ļoti atgādina krēmīgu ābolu. Patīkami gan konsistencē, gan smaržā.

Matu putas apjomam no Aussie. Vienas no vieglākajām matu putām, kuras jebkad esmu lietojusi. Lai gan sākumā apjoma palielināšanos jutu, šķiet, ka mati ir pieraduši un apjomu ar šīm tik viegli nav ieveidot, tomēr man ļoti patīk šīs putas vien tādēļ, ka ar tām var skaisti ieveidot čirkas. Ikdienā esmu gana izspūrusi un pūkaina, tomēr ar šīm putām ir iespējams konkretizēt čirkas un tās padarīt redzamākas.

Super BB Instaready filter trio bronzeris no Physicians Formula. Lai gan šis ir tas nelaimīgais bronzeris, kas atnāca sadauzījies un sadrupis, to tomēr turpinu lietot. Lai gan nevaru izbaudīt tā konsistenci un darbību uz visiem 100%, tomēr esmu sapratusi – turpmāk centīšos sniegties tieši pēc Phsysicians Formula bronzeriem, jo šis, lai gan sadrupis, tomēr ir daudz labāks kā mans Catrice un Rimmel London bronzeris. Šis ir viegls, vienmērīgi uzklājas un to ir ārkārtīgi viegli iztušēt.

Red Musk smaržūdens no The Body Shop. Šī ir mana  jau otrā pudelīte un joprojām esmu sajūsmā par aromātu – piezemēts un noslēpumains. Lai gan ir reizes, kad man ļoti iepatīkas kādas saldākas smaržas, tomēr pārsvarā man patīk tādas smagnējākas, tumsnējākas. Atceros, ka senāk smaržūdens turējās salīdzinoši ilgi uz ādas, tomēr šis jaunais – labi, ja iztur dienu. Bet tas tik un tā neatspēkos manu mīlestību pret šo aromātu!

White Now Glossy Chic zobu pasta no Signal. Šī zobu pasta bija mistiski nozudusi un atkal uzpeldēja manā drēbju skapī – atsāku to lietot un atcerējos, ka šī zobu pasta man patiesībā pat patika. Tā ir divās krāsās un tā sola pabalināt zobus un piešķirt tiem spīdumu (kas gan man joprojām liekas smieklīgi). Lai gan ar zobu balināšanu neaizraujos, jo zobi nav pārāk dzelteni, īslaicīgu efektu manīju, ka zobi palika spožāki, tomēr, kā jau minēju, efekts ir īslaicīgs. Vislielākais pluss, kādēļ šo te ievietoju – pārsvarā cenšos lietot vairāk dabīgas zobu pastas, jo fluora pastas man vienmēr sakairina un izsausina lūpas. Lai gan šajā ir fluors (ja pareizi atminos), tomēr tas ir krēmīgs un lūpas no tā netiek kairinātas.


Marts bija visnotaļ traks un piepildīts mēnesis, un, lai gan nācās daudz skriet un stresot, beigās tas viss bija tā vērts. Lai izdevies un pavasarīgs jums aprīlis, kā arī saulainas un krāšņas lieldienas!


Seko līdzi bloga aizkulisēm un jaunumiem Kikasbeautyspot Instagramā

Kikasbeautyspot FB lapa

Komentēt

