Atsauksme: Aussie matu ieveidošanas produkti

Sākšu šoreiz ar mazu stāstu par savu “matu ieveidošanas vēsturi”, jeb to, kā senāk par saviem matiem diži nerūpējos. Man viņi bija gari, čirkaini, vienmēr izķemmēti un salikti zemajā astē. Tolaik nepievērsu nekādu uzmanību matu kopšanai un to ieveidošanai. Tad es nolēmu visu galvu sataisīt dredos un ar tiem nostaigāju gadu, pat vairāk. Tad, kad nolēmu atbrīvoties no tiem, bija ļoti grūti izvēlēties kuru ceļu iet – līdz pat saknēm visu noskūt, ķemmēt ārā garos dredus, vai visus dredus nogriezt uz pusi un tad ķemmēt ārā. Noskūt traki negribējās, tādēļ nolēmu, ka centīšos izķemmēt tos visā garumā – man milzīgs palīgs šajā uzdevumā bija mana draudzene Renāte. Kad neizdevās visā garumā, tad ķemmējām ārā nogriežot dredus uz pusēm. Lieki teikt, ka galvas āda sūrstēja, jo ļoti sāpēja un beigās man praktiski nebija palikuši mati. Tas bija tas pavērsiena punkts, kad sāku pievērst uzmanību dažādajiem šampūniem, kondicionieriem, matu ieveidošanas līdzekļiem. Diezgan ilgu laiku mani mati bija sausi, trausli un ļoti plāni – bet laika gaitā sanāca tos atjaunot.

Kādēļ šis garais stāsts ievadā? Tādēļ, ka es varu teikt, ka kopš tā laika esmu matu kopšanas un to ieveidošanas frīks – ir dienas, kad matos man ir tik daudz un dažādi matu produkti, lai panāktu dažādus efektus (pārsvarā tā ir mitrināšana un apjoms, bet produktu skaits svārstās no 3-5, ieskaitot šampūnu un kondicionieri).

Jau vairāk kā mēnesi izmēģināju matu kopšanas un ieveidošanas zīmola Aussie produktus un beidzot esmu gatava padalīties savās sajūtās par Miracle Styling Mousse Volume+Conditioning (putas matu apjomam ar mitrinošām īpašībām), Miracle Hairspray Volume+Hold (matu laka apjomam un noturībai) un Miracle Beach Waves (matu sprejs, kas piešķir matiem tekstūru).


Aussie_04_thekikaphotography

MATU PUTAS APJOMAM AR MITRINOŠĀM ĪPAŠĪBĀM

Šīs putas sniedz matiem apjomu un ilgnoturīgu matu sakārtojumu. Mati netiek sastindzināti un tos pēc tam ir viegli izķemmēt, tomēr ārējie apstākļi tavu matu sakārtojumu neizjauks. Satur Austrālijas jūras brūnaļģu ekstraktu, kas ir pazīstams ar savām mīkstinošajām īpašībām. 

Pēdējos 3-4 gadus esmu pievērsusies matu putu lietošanai un man ļoti, ļoti patīk. Manuprāt, čirkainiem matiem vispār kopumā matu putas ir labs līdzeklis, lai tās ieveidotu un definētu.

Iepakojums – parocīgs un ceļošanai draudzīgs. Cik esmu vadājusi šurpu turpu visus šos produktus, nekas nelīst ārā, korķīši nekrīt nost un viss turās kā nākas. Par šo punktu neatkārtošos visiem produktiem, jo visiem ir funkcionāli pārdomāts iepakojums.

Smarža – mīlu un dievinu. Tā ir svaiga, vasarīga un ļoti atgādina atrašanos pie jūras (jo jūtu mazliet jūras sāls piesmaržu). Aromāts paliek matos (un to pastiprina vēl tas, ka visos šajos 3 produktos ir tāds pats aromāts, jo visiem kopējā sastāvdaļa ir Austrālijas jūras brūnaļģes ekstrakts) un es tikai par to priecājos – visas dienas garumā mati ļoti patīkami smaržo.

Par pašu produktu – biju pārsteigta, cik putas ir vieglas. Līdz šim biju lietojusi Kruidvat un Garnier matu putas, un šķiet, ka Aussie pārspēj divus iepriekšējos, jo man tomēr patīk vieglākā konsistence. Viņas nav nepieciešamas daudz, lai sasniegtu efektu, bet tas, manuprāt, ir visām līdz šim man izmēģinātajām matu putām.

Par apjomu, noturību un kondicionēšanu – pirmajās reizēs redzēju milzīgu atšķirību matu apjomā un apjoma noturībā, tomēr vēlāk šo efektu sāku nejust (pašlaik nevaru saprast, vai mati pie kaut kā pierada vai vienkārši nomainīju šampūnu un kondicionieri, un tie kaut ko ietekmēja šajos procesos). Kas man ļoti patika – čirkas tiek definētas un tās nesaķep un vēlāk matus tiešām ir daudz vieglāk izķemmēt kā pēc citu matu putu lietošanām (un es nesaku, ka ir bez problēmām tos izķemmēt, tomēr kopumā ir vieglāk).

Aussie_05_thekikaphotography

 Lai arī kā man šīs putas beigu beigās patīk, tomēr tām ir liels mīnuss (un es nezinu, vai kaut kas notika tikai šim flakonam vai tā ir problēma ar visiem) – lai gan var just, ka matu putu šķidrums ir mazāk par flakona pusi, tomēr to kratot tas vairs neputojas un ārā nāk tikai šķidrums. Līdz šim ar matu putām man nav bijusi šāda pieredze, tādēļ esmu neizpratnē, un mazliet pat vīlusies.

Vai es šo produktu iegādāšos? Noteikti jā, bet pievēršot uzmanību tam, vai nenotiek tas pats triks ar to, ka šķidrums vairs neputojas.


Aussie_01_thekikaphotography

MATU LAKA APJOMAM UN NOTURĪBAI

Matu laka ilgnoturīgam matu apjomam un matu sakārtojuma noturībai. Tā piešķir matiem arī spīdumu un tos nenoslogo, kā arī tos būs viegli izķemmēt.

Ar matu lakām nekad neesmu aizrāvusies, jo nekad nav paticis, ka tās sacietina un saķepina matus tā, ka tos pēc tam ir ārkārtīgi grūti izķemmēt bez sāpēm.

Par iepakojumu un smaržu jums jau minēju pie matu putām raksturojošos elementus, bet varam parunāt par manu pārsteigumu izsmidzinot matu laku.

Aussie_03_thekikaphotography

Kas man ļoti, ļoti patīk šajā matu lakā, ir tās izsmidzināmais uzgalis. Kad produkts tiek izsmidzināts, tas ārā nāk gandrīz vai kā pūderis un nav jūtams, ka produkts būtu slapjš – līdz šim divas matu lakas ko biju lietojusi savā dzīvē, kas produktu ļoti nevienmērīgi izsmidzināja un matus padarīja gandrīz vai slapjus šķipsnās. Šis jau ir liels pluss, lai es sāktu skatīties matu laku virzienā – ļoti patīkams, viegls un smalks produkts.

Apjoms un noturība – šis ir labs papildus līdzeklis matu putām vai kādam citam matu ieveidošanas produktam, lai viegli nofiksētu visu padarīto. Priekš man vēlamā apjoma un tā noturības šī matu laka neattaisnoja cerības, jo man nepieciešams kaut kas mazliet vairāk nofiksējošs. Mati ir viegli izķemmējami, bet jau dienas pusē šī matu laka vairs matu sakārtojumu nenoturēja manā gadījumā.

Vai šo produktu iegādāšos? Visdrīzāk ka nē, tomēr pievērsīšu uzmanību citām Aussie matu lakām, kas varētu būt potenciāli spēcīgākas matu sakārtojuma nofiksēšanā.


Aussie_06_thekikaphotography

MATU SPREJS TEKSTŪRAS UN MATĒTA EFEKTA PIEŠĶIRŠANAI

Šis izsmidzināmais sprejs ar Austrālijas jūras brūnaļģu ekstraktu sniegs matētu, teksturētu sabužinātu stilu matos.

Ja nemaldos, pagājušajā gadā vasarā bija jau šis “pludmales loku” trends, kas balstījās uz to, ka mati izskatās vēja izpūsti, mazliet sabužināti, radot iespaidu, ka tikko ir būts pludmalē, saulē un kopumā – pie jūras.

Doma, protams, ir ļoti skaista, bet man pašai īsti pludmales lokas nav nepieciešamas, jo man ir čirkas jau ikdienā un vieglas lokas īsti panākt nav iespējams. Tomēr, par spīti savai situācijai, biju ieintriģēta šajā sprejā.

Aromāts, protams, brīnišķīgs – un šajā produktā tas ir noteikti visspēcīgāk jūtamais. Iepakojums parocīgs un pārvietošanai draudzīgs.

Par šo produktu neizvērsīšos garumā un plašumā, jo šis kopumā no visiem trim Miracle produktiem man patika vismazāk. Biju vīlusies, ka šim sprejs produktu neizkliedē tik smalki un plaši kā matu sprejam – šis ir ļoti koncentrēts, gandrīz vai uz vienu punktu. Attiecīgi tad, kad tas tiek izsmidzināts, es grozu galvu visos virzienos un pašu spreju turu ieslīpi, lai produktam ir lielāks laukums kur nosēsties.

Aussie_08_thekikaphotography

Tā kā man ir čirkaini mati, lielu efektu, protams, neredzēju, tomēr man šķiet, ka šis varētu būt foršs produkts meitenēm, kurām ir vieglas lokas. Tā kā produkts ir diezgan mitrs, tas varētu palīdzēt jūsu lokas skaistāk ieveidot un definēt. Mans galvenais ieteikums ir nepārforsēt ar šo produktu – tā kā tas matus mazliet iecietina, tad par daudz produkta var nākt par skādi.

Es šo produktu mēģināju lietot dienās, kad nolēmu izķemmēt matus un tie zaudēja tekstūru. Tā kā man mati vispār ir niķīgi un jau pēc vēja pūtieniem tos ir grūti izķemmēt, tad pēc šī produkta ir ļoti līdzīgi. Ja pārējiem diviem produktiem no Miracle sērijas ar Austrālijas jūras brūnaļģu ekstraktu bija solījums, ka tas mīkstina matus, tad par šo es nevaru teikt to pašu.

Vai šis produkts būs manā pirkumu sarakstā? Tā kā neuzskatu, ka čirkainām meitenēm šis produkts ir paredzēts, tad nē. Smaržas dēļ šo pāris reizes iepūtīšu matos, bet pēc šīs pudelītes beigšanās nedošos un šo produktu neiegādāšos.


Aussie_11_thekikaphotography

KOPUMĀ:

Man ir liels prieks, ka man bija iespēja izmēģināt šos Aussie produktus un vispār tika dota iespēja iepazīties ar zīmolu. Matu putas no visiem šiem trim produktiem noteikti ir mans favorīts, ko apsveru arī iegādāties. Matu laka, lai gan ar patīkamu aromātu un ļoti foršu spreju (kas lika man skatīties savādāk uz matu lakām kopumā) tomēr neattaisnoja cerības – bet iedvesmoja noteikti pameklēt kaut ko jaudīgāku no Aussie klāsta. Savukārt matu sprejs nav paredzēts maniem čirkainajiem matiem, tādēļ to izlietošu vien aromāta dēļ – bet esmu iedomājusies, ka meitenēm ar viegli lokainiem matiem šis varētu pat ļoti derēt (jo īpaši tām, kas mēdz sūdzēties, ka viņām tās lokas izskatās nekādas).

Aussie produkcija pieejama veikalos Drogas!


Aussie mājaslapa, kurā iespējams apskatīties produktu klāstu (mistiskā kārtā šajā mājaslapā nerāda Miracle līnijas produktus)

Aussie Instagram konts, kurā sekot līdzi jaunākajām zīmola aktualitātēm

Drogas Latvija FB lapa, kurā iespējams sekot līdzi atlaidēm un jaunumiem


*Rakstā minētie produkti ir zīmola piešķirti, taču tas nav ietekmējis manu attieksmi un viedokli veidojot atsauksmi.

Komentēt

